Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس در بیانیه‌ای اهانت به مدافعان حرم را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس در بیانیه ای اهانت به مدافعان حرم را محکوم کرد.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»سوره صف، آیه۸

در ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و به اسارت رفتن اهل بیتشان، در امتداد اهانت به آل الله توسط شامیان در سال ۶۱ هجری قمری شاهد جسارت به یکی از مجاهدان وطن و مدافعان حرم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته این اقدام توسط وی و همفکرانش مسبوق به سابقه بوده است و در واقع دیگر بار جریان نفاق، نقاب از چهره افکنده و خبث طینت خود را با اهانت به شهیدان و قهرمانان ملی نمایان کرده است.


جریانی که از تنگه مرصاد تا فتنه ۸۸ مکرراً از طرف مردم ایران طرد و به ذلت کشانده شده است. پس از آنکه از هرتلاشی در فتنه‌ سبزرنگ برای خیانت به این مرز و بوم مأیوس شد، این بار کمر بسته تا تصویر شیرمردان جریان مقاومت را که عزیز دل این امت‌ هستند، منقص کند.


یقینا نام و یاد شهدا در تمام تاریخ آینده این مملکت ماندگار خواهد بود و هر انسان آزاده‌ای در برابر ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان که به فضل شهادت و به برکت خون شهدا رقم خورده، سر تعظیم فرود می‌آورد.


حال که با به هلاکت رساندن داعشیان و شکست نظام سلطه در برابر گروه‌های مقاومت، جای بسی قدردانی از مدافعان حرم را دارد؛ بالعکس شاهد آن هستیم که میرحسین موسوی، سردسته فتنه‌گران در سال‌های ۸۸ و ۸۹ در ادامه همان اقدامات رادیکالی و غیرقانونی سابق خود با ادبیاتی وقیحانه به ساحت سردار شهید حاج حسین همدانی اهانت روا داشته است.


کینه و عصبانیت میرحسین موسوی و سایر مزدوران آمریکا از شهید همدانی عجیب نیست چرا که آن شهید عزیز سوابق مبارزاتی با رژیم طاغوت، حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، مبارزه با منافقین و گروهک‌های ضدانقلاب، مقابله با آشوبگر در فتنه ۸۸ و دفاع از حرم حضرت زینب(س) را در کارنامه خود داشت.


لجن‌پراکنی این فتنه‌گر بار دیگر ثابت کرد که در جریان انتخابات سال ۸۸، تقلب بهانه و رمز آشوب و فتنه برای براندازی نظام از روی عداوت و دشمنی با انقلاب و اسلام بود که البته این آرزو را با خود به گور خواهد برد.


ما دانشجویان بسیجی دانشگاه خلیج فارس بار دیگر با شهدای این مرز و بوم به ویژه شهدای مدافع حرم و در راس آن‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج‌ حسین همدانی تجدید عهد می‌کنیم و یادآور می‌شویم که لحظه‌ای از آرمان‌هایشان عقب نخواهیم نشست و در امتداد راهشان قدم بر خواهیم داشت.


*همچنین خطاب به دشمنان این آب و خاک و مزدوران داخلی‌اشان می‌گوییم که هر آنچه از مکر‌ و حیله بلدید به کار ببندید و تا می‌توانید در دشمنی خود بکوشید، حال آنکه نام شهیدان از صفحه افتخارات میهن پاک شدنی نیست.*

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان مدافعان حرم دانشگاه خلیج فارس مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش مشرق از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» اظهارداشت: با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تاخیر یا ابطال مواجه شده است.

وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس