Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از  یاسوج، نشست مسؤلین موکب‌های پیاده روی اربعین حسینی استان با حضور روْسای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌ها در کنار کارگاه ساخت درب باب المهدی (عج) تشکیل شد.

سردار حسن حکمتیان‌راز با تاکید بر ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین از تمام مسؤلان و دست اندرکاران ادارات و سازمان‌ها خواست که در ارائه خدمات با تمام امکانات پای کار مراسم جهانی پیاده روی اربعین حسینی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با توجه به مشکلات اقتصادی، بیماری کرونا، و دیگر بیماری‌های واگیردار، شرایط سخت آب وهوایی خدمات در خور شانی به مردم استان که زوار آقا ابا عبدالله الحسین (ع) واماکن مقدسه هستند ارائه شود.

در این جلسه در خصوص مسایل مربوط به بهداشت، واکسیناسیون و آموزش‌های زوار در موضوع سلامت فردی و جمعی مواردی مطرح شد.

همچنین تعدادی از مسولین موکب‌ها به نیابت از موکب داران مشکلات و موانع موجود را مطرح کردند و مقرر شد این موارد جمع‌بندی و طی جلسه‌ای با حضور استاندار مطرح شود.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس موکب اربعین ستاد بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات نظامی سپاه پاسداران بر علیه رژیم جنایتکار اسرائیل جهت تنبیه این رژیم غاصب انجام شد و اگر خطایی از آن‌ها سر بزند، اسرائیل با خاک یکسان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حسن حکمتیان، عصر امروز _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در مراسم اربعین شهید مدافع امنیت هادی راستگو و یادواره شهدای منطقه گنجه‌ای یاسوج با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز، اظهار کرد: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و الگو گرفتن از شهدا بر همه ما واجب است.

وی با بیان اینکه شهدا گفتند ما رفتیم کار حسینی کردیم، آیا شما که ماندید کار زینبی کردید؟، افزود: مهم‌ترین اصل پیروی از ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی از ۳۶ کشور دنیا با انواع تجهیزات و مواد شیمایی، ناوچه‌ها و تیپ‌های مکانیزه در ابتدای انقلاب ماشین جنگی عراق را راه انداختند و بعد از ۳۴ روز اشغال خرمشهر و حصر آبادان و بیش از ۵۰۰ کیلومتر از خاک ما را تصرف کردند، گفت: افراد زیادی را شهید، عده زیادی را اسیر و جانباز کردند، در این میان عده‌ای ندای امام خود را شنیدند و با تقدیم جان شیرین خود با معبود حقیقی خود معامله کردند و جان دادند تا ایران پاینده باشد و از سیم خاردار نفس عبور کردند تا از سیم خاردارهای دشمن عبور کنند؛ راست قامت ایستادند و با ریختن خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و امروز «عند ربهم یرزقون» هستند و پاداش عظیمی شهیدان و خانواده‌های آن‌ها نزد پروردگار دارند.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند که «بهترین مرگ‌ها شهادت‌است» و مولا علی (ع) نیز فرمودند که «وقتی شمشیر فرود آمد فرمود رستگار شدم» کاروان اسرای حسینی نیز در صحنه کربلا و کارزار مصیبت و اوج اسارت و سختی گفتند که به جز زیبایی ندیدیم.

حکمتیان با بیان اینکه امروز در غم شهید سلیمانی و سرداران ما بیان می‌شود که حتماً انتقام سخت گرفته شود، خاطرنشان کرد: جمعیت فلسطین به اندازه استان خوزستان است، اما سراسر دیوار اسرائیل مسلسل و تک تیرانداز است و نیروهای مسلح در کنار دیوارها با چشم الکترونیکی شلیک می‌کنند و به زعم خودشان گنبد آهنین آن‌ها از برخورد موشک با اهداف جلوگیری می‌کند، اما در طوفان الاقصی این تجهیزات کاری نکرد و غافلگیر شدند.

وی گفت: اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی ضربه فنی شده و در حال فروپاشی است، در عملیات «وعده صادق» از جانب ما بیان شد عملیات تمام است، اما اگر خطایی از آن‌ها سر بزند، اسرائیل با خاک یکسان خواهد شد.

کد خبر 744541

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • والتر هیل با یک فیلم نوار برمی‌گردد/ ادامه بزن بزن در ۸۴ سالگی