Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن موتور یکی از شرکت هایی واردات خودروهای خارجی به بازار ایرانی است. بهمن موتور به تازگی دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی را به بازار ایران عرضه کرده است. با ایجاد فروش گسترده این خودرو توسط بهمن موتور این دو خودرو بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

شرایط فروش نقدی 3 محصول شرکت بهمن موتور + قیمت خودرو

شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش خودروهای SUV دیگنیتی و فیدلیتی را اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام شرکت بهمن موتور فروش خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم ۵ و ۷ نفره در روز چهارشنبه 26 مرداد شروع می شود و ثبت نام تا پایان همان روز برای مشتریان از طریق سایت بورس کالا انجام خواهد شد.

انتشار اطلاعیه بهمن موتور درباره مشکلات صنعت خودرو

دیگنیتی پرایم با قیمت 821 میلیون و 500 هزار تومان، فیدلیتی پرایم 5 نفره با قیمت 758 میلیون و 500 هزار تومان و فیدلیتی پرایم 7 صندلی با قیمت 772 میلیون تومان به فروش می رسند. موعد تحویل خودروهای عرضه شده نیز 23 مهر ماه اعلام شده است.

مشتریان می توانند در تاریخ ۲۶ مردادماه با مراجعه به سایت بورس کالا برای خرید اقدام کنند. البته هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش و خرید تنها یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو نیز تنها برای خریدار اصلی صورت خواهد گرفت.

خریدار با توجه به قیمت نهایی فروش ملزم به پرداخت ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و همین‌طور پرداخت مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، پلاک و هزینه شخص ثالث است.

خودرو جدید بهمن موتور از راه رسید

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بورس کالا بهمن موتور دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در راستای سیاست فروش شفاف زعفران در بورس و استقبال متقاضیان در عرضه زعفران در فروردین ماه، ۱۵۰۰ کیلو زعفران دیگر از زعفران‌های سال ۱۴۰۱ تعاونی‌های روستایی، فردا در بورس کالا عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان تعاون روستایی این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

سرنخ مافیای زعفران پیدا شد | از ورود زعفران به بورس راضی نیستیم؛ پای مافیا در کار بود

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶/۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲/۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶/۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱/۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹/۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳/۱۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰/۰۵ درصد) است.

گفتنی است در عرصه نخست زعفران تعاونی‌های روستایی در سال جاری که در فروردین ماه برگزار شد، بیش از چهار برابر کالای عرضه شده، در زمان برگزاری آن عرضه متقاضی خرید شرکت کرده بودند.

کد خبر 846616 برچسب‌ها بورس کالا زعفران استان خراسان رضوی ایران

دیگر خبرها

  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)