Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:09:40 GMT

نیازمند مبلغان اقتصاد مقاومتی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۳۰۹۹

نیازمند مبلغان اقتصاد مقاومتی هستیم

ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج دانشجویی طرح راه سلامت را ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی تدوین کرده است.

محمدحسین کفعمی یکشنبه ۲۳ مرداد در بازدید از مجموعه بسیج دانشجویی فارس و در جمع کارکنان این ناحیه با تاکید بر توانمندسازی بدنه بسیج دانشجویی برای ادراک صحیح از جنگ اقتصادی و نقش آفرینی مؤثر در آن اظهار کرد: اردوهای پیشرفت با محوریت آشنایی با توانمندی‌ها، دستاوردها و مسائل اقتصادی کشور توسط بسیج دانشجویی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر ارتقای بصیرت اقتصادی دانشجویان با آموزش و گفتمان سازی جنگ اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تاکید و تصریح کرد: هجمه های دشمن در عرصه تحریم و جنگ اقتصادی رصد و با آن مقابله شود که در این راستا نیز طرح ریزی کنش متناسب با فضای دانشجویی در سطح دانشگاه ها صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور خواستار تربیت مبلغان و مروجان اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی با هدف توسعه اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ اقتصادی شد.

کفعمی همچنین در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز حاضر شد و با اشاره به نظام سلامت، بر آشنا کردن دانشجویان با رسالت نظام سلامت و ابعاد گسترده آن تاکید کرد و گفت: در این راستا بسیج دانشجویی طرح راه سلامت را ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را تدوین کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی کشور عنوان کرد: اهمیت پیشگیری، بهداشت و سبک زندگی برای دانشجویان تبیین و راهکارهای نقش آفرینی نیز نشان داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج دانشجویی کشور استانی سیاسی مبلغ اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی بسیج دانشجویی جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد.

وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد.

او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود.

داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود.

وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • پرویز داوودی درگذشت
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت