Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره قطعی آب شهرکرد، چند شهر و ۶۵ روستا، گفت: ۲۲ استان به کمک آمدند تا مشکل قطعی آب حل و رفع شود. - اخبار استانها -

احمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه تصفیه خانه گردنه خلک از کار نیفتاده است، اظهارداشت: شدت کدورت آب چشمه کوهرنگ به حدی است که هیچ تصفیه‌خانه‌ای قادر به تصفیه آب آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: روز گذشته شدت کدورت آب چشمه 950 بود، ما منتظریم تا کدورت آب پایین آید تا تصفیه‌خانه بتواند با مواد منعقد کننده و کمک گروهی که از تهران آمده آن را ارتقا داده و آب را تصفیه کنند اماچشمه متلاطم است و امکان تصفیه آب وجود ندارد.

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هنوز مشکل آبرسانی به برخی محلات و طبقات بالایی ساختمان‌ها وجود دارد، افزود: چند چاه کشاورزی در حال اضافه شدن به مدار است.

محمدی بیان کرد: پمپی هم در حال نصب است تا آورده تصفیه‌خانه سامان اضافه شود، آبرسانی سیار همچنان ادامه دارد و آب بسته‌بندی هم توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد 11 چاه وارد مدار است و در حال لوله‌گذاری 3 چاه دیگر هستیم همچنین در حال مذاکره برای وارد کردن چند چاه دیگر به مدار هستیم، چشمه کوهرنگ 400 لیتر بر ثانیه آب وارد مدار می‌کرد که ما آن را از دست دادیم ما باید 40 چاه را وارد مدار کنیم تا مشکل حل شود زیرا هر چاه 10 لیتر آب دارد.

واکاوی مسئله آب در شهرکرد| پروژه آبرسانی آب شرب نصف جمعیت چهارمحال و بختیاری از سال 88 معطل ماندهچشمه کوهرنگ دوباره از مدار تامین آب شرب خارج شد/ قطعی آب در شهرکرد ادامه داردتداوم قطعی آب شرب در شهرکرد/ چاه‌های کشاورزی وارد مدار شدند/ آبرسانی به مردم با تانکر

محمدی با اشاره به اینکه فقط شهرکرد نیست که مشکل آب دارد و چند شهر و 65 روستای دیگر هم آبشان حذف و  آبرسانی سیار می‌شود، گفت: شرکت آبفا استان و 22 استان دیگر که به استان آمده‌اند در حال کمک هستند تا مشکل حل شود اما مردمی که آب دارند باید در حد ضرورت مصرف کرده و صرفه‌جویی و مدیریت مصرف کنند تا مشکل حل شود.

انتهای پیام/ 7540/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران آب آب و هوا بحران آب آب و هوا تصفیه خانه وارد مدار قطعی آب تا مشکل آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی احداث دو تصفیه‌خانه محلی در شیراز

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از جانمایی احداث دو تصفیه‌خانه محلی توسط شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

مسعود زارعی امروز، ۲۵ فروردین در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه احداث تصفیه‌خانه محلی قصردشت با تاکید بر لزوم تامین آب مورد نیاز باغات قصردشت از منابع پایدار گفت: احداث تصفیه‌خانه‌های محلی از راهبردهای کوتاه مدت و میان مدت مدیریت بهینه منابع آبی به شمار آمده و شهرداری شیراز بنا بر عهد خود با شهروندان و میراث گرانبهای محیط زیست شهری، همزمان با تکمیل پروژه حاضر، جانمایی جهت احداث دو تصفیه خانه محلی دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: معاونت محیط زیست و خدمات شهری با همکاری و هماهنگی معاونت فنی عمرانی و سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس پیگیری گام به گام برنامه زمان‌بندی پروژه را دنبال کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، برنامه‌ریزی‌های علمی و فنی برای استفاده بهینه از پساب خروجی تصفیه‌خانه آتی الاحداث را بخش مهمی از پروژه دانست و افزود: شهرداری شیراز باید طراحی و اجرای شبکه توزیع و انتقال پساب خروجی استفاده از پساب تصفیه شده را پیش از بهره‌برداری کامل پروژه به اتمام برساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • آب شیرین‌کن «کاشی کرتی جاسک» وارد مدار می‌شود
  • ۱۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب مهران اختصاص یافت
  • ساخت تصفیه‌خانه پساب قم در گام‌های نهایی
  • واحد دوم نیروگاه بیستون وارد مدار تولید شد
  • علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک چیست؟ 3 راه رفع تقه زدن گیربکس AT
  • تداوم عملیات ساخت و ساز بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرکرد
  • جانمایی احداث دو تصفیه‌خانه محلی در شیراز