Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با مدیران حوزه‌های علمیه خراسان‌جنوبی با اشاره به عظیم بودن کار فرهنگی، اظهار کرد: استعمار از ۲۰۰ سال قبل که پا به کشورهای اسلامی گذاشته برای ضربه زدن به اسلام از هیچ کاری فروگذار نکرده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات دشمن از میان بردن نیروهای کارساز و کارآمد برای جامعه اسلامی است، بیان‌کرد: ۱۷ هزار ترور در ایران اسلامی توسط منافقین از دیگر جنایات استکبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی ادامه‌داد: به شهادت رساندن شهید مطهری‌ها، شهید صدرها و شهید بهشتی‌ها و شهید چمران‌ها نمونه جنایت‌های انجام شده برای از بین بردن نیروهای کارساز و کارآمد است.

وی با تأکید بر اینکه حوزه‌های علمیه باید نسبت به تربیت نیروهای کارآمد و کارساز اقدام کنند، بیان کرد: ناامیدی‌های در جامعه اسلامی ثمره جنگ‌های روانی دشمن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هیچ کاری به عظمت تربیت نیروی انسانی نیست، گفت: حوزه‌های علمیه از نظر کمی و کیفی در مورد نیروی انسانی توجه داشته باشند.

عبادی اظهار کرد: ما نیرو را برای فردایی تربیت می‌کنیم که بی شک به سمت اسلام و امام حسین (ع) توجه نشان خواهد داد.

وی با تأکید بر رفع مشکلات بیرونی طلاب، یادآور شد: البته علاوه بر مشکلات بیرونی باید به تربیت درونی طلاب نیز توجه داشته باشیم و بدانیم در مسیر حق سختی وجود دارد.

کد خبر 5562726

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حوزه علمیه بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی روز خبرنگار آمار کرونا لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا گرگان ماه محرم حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح چهارشنبه در دیدار نوروزی کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان در سنندج ضمن تبریک سال نو شمسی به مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: حوزه جهاد کشاورزی با وجود تنش‌ها و مراجعات بسیار خوشبختانه سازمان موفقی است و این مهم نشأت گرفته از مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه است.

وی افزود: در مراجعاتی که از سوی مردم با دفتر صورت می‌گیرد شاهد نگاه مثبت مردمی نسبت به مجموعه جهاد کشاورزی هستیم و این سازمان جزو سازمان‌های موفق استان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر آرامشی بر بازار حاکم است و امیدواریم شاهد کمترین نوسانات در قیمت‌ها باشیم چرا که سال مهمی پیش رو داریم.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: سال ۱۴۰۳ سال آخر فعالیت دولت سیزدهم به شمار می‌آید و در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم لذا از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در سال جاری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از کشورها گرفتاری‌هایی دارند و کشور ما نیز قطعاً در برخی حوزه‌ها مشکل دارد اما باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شود و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم سال خوبی پیش رو داشته باشیم و مجموعه جهاد کشاورزی استان به موفقیت‌های روزافزون دست یابد.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی جزو موفق ترین سازمان‌های استان به شمار می‌آید و رضایت عمومی از مجموعه جهاد کشاورزی نشان دهنده تلاش ویژه مدیریت و کارکنان این حوزه است.

کد خبر 6063464

دیگر خبرها

  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند