Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت آیفون ۱۳ پرومکس و انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه تلفن‌های همراه برند اپل با مدل‌ها و ویژگی‌های مختلفی در بازار موجود است؛ این برند امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفن‌های برند اپل، بسیاری از افراد خواستار تلفن‌های این برند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند اپل در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی آیفون

گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max دو سیم کارت

آیفون ۱۳ پرومکس بدون شک به مشخصات فنی قدرتمندتری به نسبت مابقی اعضای این خانواده مجهز شده است. از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل قبلی پرچم‌داران این شرکت شاهد نبودیم. تنها در نمای روبه‌رو این بار اپل از با عرض کمتری به نسبت نسل قبلی بهره برده است. آیفون ۱۳ پرومکس به صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۴×۲۷۷۸ پیکسل مجهز شده است. برای نخستین‌بار در تاریخ گوشی‌های هوشمند اپل، صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای آیفون ۱۳ پرومکس توانایی ارائه نرخ بروز رسانی ۱۲۰ هرتز را دارد که بدون شک می‌تواند صفحه‌نمایشی روان‌تر و به مراتب باکیفیت‌تری با نسبت نسل‌های قبلی ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (شمع در متر مربع) را دارد که همین امر سبب می‌شود تا در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز وضوح تصویر بسیار خوبی دارد.

در قسمت پشتی سه سنسور دوربین به همراه یک سنسور LIDAR با همان طراحی آیفون ۱۲ پرومکس قرار گرفته است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5، سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض (Ultra Wide) و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی از نوع تله فوتو، دوربین سه‌گانه آیفون ۱۳ پرومکس را تشکیل می‌دهد. پردازنده A15 بایونیک هم این بار قدرتمندتر از همیشه متشکل از شش هسته (دو هسته قدرتمندتر و چهار هسته با صرفه انرژی کمتر) این پرچم‌دار قدرتمند را همراهی می‌کند. آیفون ۱۳ پرومکس در چهار مدل با حافظه‌های داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت در کنار مدل جدید با حافظه‌داخلی یک ترابایت معرفی شد.

مشخصات گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max دو سیم کارت رم: شش گیگابایت فناوری صفحه‌نمایش: Super Retina XDR OLED اندازه :۶.۷ اینچ شبکه‌های ارتباطی :2G، 3G، 4G، 5G نسخه سیستم عامل: iOS 15

گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020

سری SE گوشی‌های هوشمند شرکت اپل با بهره‌مندی از قیمت‌های ارزان‌تری به نسبت پرچم‌داران این شرکت، طرفداران بسیار زیادی در بین کاربران داشته و توانسته فروش بسیار خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد. iPhone SE 2022 هم به عنوان یکی از گوشی‌های مقرون به‌صرفه این شرکت معرفی شد و مشخصات قدرتمندی را با خود به‌همراه داشت. این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۴.۷ اینچ و رزولوشن ۷۵۰×۱۳۳۴ مجهز شده که توانایی نمایش ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ را دارد.

در قسمت پشتی تنها یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل را شاهد هستیم که توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 4K سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را هم دارد. دوربین سلفی با رزولوشن هفت مگاپیکسل هم iPhone SE 2022 را همراهی می‌کند. این گوشی هوشمند به یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های اختصاصی اپل یعنی A15 بایونیک مجهز شده است. پردازنده‌ای که به‌راحتی از پس بازی‌های سنگین برمی‌آید و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند. باتری ۲۰۱۸ میلی‌آمپرساعت به توانایی پشتیبانی از شارژر با توان ۲۰ وات و مجهز به فناوری شارژ سریع از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای iPhone SE 2022 است.

مشخصات گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 رم: چهار گیگابایت ناوری صفحه‌نمایش: Retina IPS LCD اندازه: ۴.۷ اینچ شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G حافظه داخلی :۱۲۸ گیگابایت نسخه سیستم عامل: iOS 15

دانلود لیست قیمت گوشی‌های آیفون (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 596174

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قیمت گوشی آیفون ۱۲ مشخصات آیفون ۱۳ آیفون ۱۳ اپل همه چیز درباره آیفون 13 قیمت گوشی آیفون ۱۱ قیمت آیفون ۱۳ آیفون ۱۳ پرو قیمت آیفون ۱۳ پرو آیفون13 سری آیفون 13 آیفون x آیفون ۱۳ آیفون ۱۰ گوشی آيفون 13 آیفون 12 ناچ آیفون ۱۳ اپل ماشین قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت گوشی اپل 7 عکس گوشی اپل آیفون SE آیفون xs قیمت گوشی اپل ۸ گوشی آیفون اپل واچ قیمت گوشی آیفون x سایت اپل استور سایت اپل ایران آیفون قیمت گوشی ایفون ۱۳ پرو مکس اپل استور اپل ۱۳ قیمت گوشی آیفون ۱۳ نصب اپل استور قیمت آیفون ۸ قیمت گوشی اپل ۸ پلاس اپل استور ایران آیفون ۱۴ عکس آیفون 13 اپل قیمت اپل استور برنامه آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت آیفون xs آیفون 11 اپل سایت اپل استور چیست گوشی اپل ۸ میلیونی قیمت گوشی اپل اپل ۸ آیفون 12 قیمت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی موبایل اپل آیفون ۱۳ پرومکس سنسور دوربین صفحه نمایش مجهز شده برند اپل ۷ اینچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟

چند سالی است که از مطرح شدن موضوع تولید گوشی ایرانی می‌گذرد و پیش از آن تنها یک شرکت به‌عنوان تولیدکننده محدود گوشی شناخته می‌شد؛ تولیدکننده‌ای که البته به‌زعم برخی از کارشناسان این حوزه، بیش‌تر مونتاژ کننده قطعات وارداتی گوشی بوده تا این که بخواهند صفر تا صد گوشی را در داخل کشور تولید کند.

به گزارش ایسنا، درباره مزیت تولید گوشی داخلی گفته شده که با تولید گوشی باکیفیت ایرانی با قیمت مناسب، به قدرت خرید مردم، تحول دیجیتال و اشتغال کمک خواهد شد. اگرچه ویژگی‌ها و خدماتی که برای گوشی داخلی در نظر گرفته شده، هنوز اعلام نشده، اما استفاده از سیستم عامل بومی ظاهرا یکی از این ویژگی‌ها است.

اگرچه تولید گوشی ایرانی مورد توجه دولت‌های گذشته قرار دارد، اما دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع نشان داده چراکه همزمان با آغاز به کار این دولت، وزیر ارتباطات درباره برنامه برای تولید موبایل ایرانی اعلام کرد که ظرفیت‌های خوبی برای تولید موبایل در کشور وجود دارد، اما باید بازار آن در کشور ایجاد شود و مردم به این موبایل‌ها اطمینان کنند.

بر این اساس اعلام شد که در ابتدا ممکن است نواقصی وجود داشته باشد که باید به این مسئله توجه کرد، همچنین در ساخت گوشی‌های ایرانی از ظرفیت جوانان که سبب اشتغال‌زایی می‌شود، استفاده خواهد شد؛ علاوه بر آن در مردم و جامعه خود باوری ایجاد می‌کند و نسبت به گوشی‌های خارجی ارزان‌تر است.

در نهایت پس از طرح اولیه تابستان سال گذشته - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام- اعلام کرد تولید گوشی تلفن همراه یکی از پروژه‌های است که از دولت گذشته آغاز شده، ۱۳ شرکت خصوصی برای احداث خط تولید خود در این منطقه به آن‌ها مراجعه کردند که از این تعداد دو مجموعه به بهره‌برداری رسیده‌اند و پیش‌بینی آن‌ها این است که تا پایان سال ۱۴۰۲ حداقل یک میلیون گوشی تولید شود که یک سوم آن گوشی هوشمند و باقی به صورت دکمه‌ای خواهد بود.

طبق گفته وزیر ارتباطات، حوزه تبدیل موبایل حوزه مشترک وزارت ارتباطات و وزارت صمت است که مسئولیت اصلی آن برعهده وزارت صمت بوده بنابراین برنامه‌ریزی مشترکی انجام و کمک می‌شود به شرکت‌هایی که می‌توانند گوشی تولید کنند و زیرساخت‌های لازم را در اختیارشان قرار می‌گیرد.

موضوعی که وی در اظهارات اخیر خود در یکی از رسانه‌ها به آن اشاره کرد و گفت: از شرکت‌های مختلف در منطقه ویژه اقتصادی پیام حمایت کردیم و با واگذاری زمین و تسهیلات، زیرساختی را فراهم کردیم تا مقدمات برای تولید گوشی فراهم شود.

او تأکید کرد که در این حوزه ظرفیت خوبی وجود دارد و جوانان ما از جوانان دیگر کشور‌ها کمتر نیستند و اگر مردم و مسئولان به محصول ایرانی اعتماد کنند، می‌توانیم هم نیاز خودمان را برطرف کنیم و هم به سمت صادرات گام برداریم.

زارع‌پور با بیان اینکه بازار گوشی همراه بازار بسیار بزرگی است، یادآور شد که اکنون سالیانه بیش از سه میلیارد دلار صرف واردات ۱۰ تا ۱۴ میلیون دستگاه گوشی می‌شود، اما این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم تولیداتی در این بخش داشته باشیم.

وزیر ارتباطات تأکید کرد: البته لازم است که این تولیدات در فضای رقابتی انجام شود تا محصول بهتر و متناسب با سلیقه مردم تولید و عرضه شود. اگر برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه انجام شود حتماً می‌توانیم با گوشی‌های خارجی نیز رقابت کنیم البته هنوز در ابتدای راه هستیم.

البته حمایت دولت فقط به موارد گفته شده محدود نمی‌شود و در بخش دوم لایحه بودجه امسال دولت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی در نظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت گوشی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • ناگفته‌های خفت‌گیران صدر