Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، ارتش لبنان امروز -یکشنبه- ارتش لبنان امروز یکشنبه از کشته شدن یکی از اعضای خود در حادثه تیراندازی در مرزهای شمالی این کشور خبر داد.

فرماندهی ارتش لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «یک گروهبان روز گذشته بر اثر اصابت گلوله در درگیری با قاچاقچیان در مرزهای شمالی به شهادت رسید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «پیکر این شهید امروز از بیمارستان نظامی مرکزی به قبرستان روضه الشهیدین- الغبیری منتقل شد».

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قاچاقچیان ارتش لبنان مرزهای شمالی ارتش لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه با شلیک چهار راکت به سمت کفرشوبای اشغالی، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید.

به گزارش مشرق، حزب‌الله لبنان عصر امروز چهارشنبه چند فروند راکت به سمت پایگاه صهیونیستی «الرمثا» در کفرشوبای اشغالی (جنوب لبنان)، شلیک کرد.

الجزیره گزارش داد مقاومت اسلامی لبنان با شلیک چهار راکت، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در الرمثا واقع در کفرشوبا را منهدم کرد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را با موشک «فلق» هدف قرار داد و متحمل خسارت‌های سنگین کرد.

حزب‌الله لبنان صبح امروز هم با استفاده از یک پهپاد انتحاری مرکز عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد که طی آن ۱۸ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

«هیلل بیتون روزین» خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «در پی این حمله آژیر خطر در این منطقه به صدا درنیامده و سامانه گنبد آهنین هم نتوانسته موشک‌ها را رهگیری کند.»

مقاومت اسلامی لبنان با انتشار یک ویدئو اعلام کرد امروز در یک حمله ترکیبی با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی مقر نظامی سری ارتش رژیم صهیونیستی در عرب العرامشه واقع در الجلیل غربی را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • حمله اسرائیل به ۲ خودرو در لبنان/ ۲ نفر کشته شدند
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان