Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@11:31:11 GMT

بازگشت طوفان شن به امارات

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۳۴۴

بازگشت طوفان شن به امارات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بخش‌های بزرگی از امارات متحده عربی روز یکشنبه تحت تاثیر گرد و غبار و طوفان شن قرار گرفت.
به گزارش «خبرگزاری فرانسه» خانه‌ها و مکان‌های دیدنی در شهرهای بزرگ در لایه‌ای از خاک قهوه‌ای رنگ پوشیده شده‌ و دید به دنبال یک رشته طوفان‌های خفه‌کننده در سراسر خاورمیانه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 روز شنبه، درابوظبی از رانندگان خواسته شد تا از رانندگی خودداری کنند مگر اینکه کاملاً ضروری  باشد. دید روز یکشنبه نیز در ابوظبی و دبی کمتر از 1 کیلومتر بود. 
بخش‌های امداد و درمان  امارات اعلام کردند که به صدها تماس برای کمک پاسخ داده‌اند، زیرا سیل خیابان‌های شهر بندری «فجیره» و دیگر مناطق شرقی را بر گرفته است. 
بر اساس این گزارش، مجموعه‌ای از طوفان‌های شن که به طور گسترده تصور می‌شود با تغییرات آب و هوایی تشدید شده‌اند، امسال عراق، کویت، عربستان سعودی، ایران و سایرین را خفه کرده‌اند و فرودگاه‌ها و مدارس را بسته‌اند و هزاران نفر را با مشکلات تنفسی راهی بیمارستان کرده‌اند. بر اساس معاهده چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی، امارات متحده عربی برابر گرمایش جهانی بسیار آسیب پذیر است و  افزایش دما، عدم بارندگی و افزایش طوفان‌ها این کشور را  تهدید می‌کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع هوایی آمریکا آلاسکا ایلوشین اف 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888770

دیگر خبرها

  • اضافه شدن روزانه یک هزار و ۲۰۰ صندلی پرواز با بازگشت یک فروند هواپیمایی بویینگ
  • طوفان‌الاقصی/ افزایش شهدای غزه به بیش از ۳۲۶۲۳ نفر
  • روز۱۷۵ طوفان‌الاقصی|افزایش شهدای غزه به بیش از ۳۲۵۰۰ نفر
  • تغییرات آب و هوایی وکاهش دما مهمترین عامل سرمازدگی محصولات کشاورزی
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • طوفان الاقصی/ سازمان ملل: ۲۴ بیمارستان غزه غیرفعال هستند
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • طوفان الاقصی/ سازمان ملل: شواهد زیادی درباره «نسل کشی» اسرائیل در غزه وجود دارد
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ