Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ورزشی ایرنا در بیست‌‍وسومین روز مردادماه به شکست تیم بسکتبال ایران در بازی دوستانه مقابل ژاپن، محرومیت بوکسور خوزستانی به دلیل امتناع از نمونه‌گیری دوپینگ، صعود تیم والیبال ب ایران به فینال بازی‌های کشورهای اسلامی واخبار جذاب دیگر اختصاص دارد.

به گزارش ایران اکونومیست؛ باشگاه استقلال باید به سرمربی ایتالیایی پیشین خود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار غرامت بپردازد

یونایتد پس از ۳۰ سال در قعر جدول؛ تن‌هاخ: عذرخواهی می‌کنم؛ بازیکنان برنامه‌هایم را به سطل زباله انداختند

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از هواداران این تیم به خاطر عملکرد بد تیمش پس از باخت سنگین به برنتفورد عذرخواهی کرد و گفت: بازیکنان برنامه‌های قبل از بازی را به «سطل زباله» انداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران حریف ژاپن نشد

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی برابر ژاپن نتیجه را به حریف واگذار کرد. این تیم که با تلفیقی از بازیکنان جوان و حضور چندمهره اصلی راهی ژاپن شده بود،امروز یکشنبه در دومین دیدار دوستانه خود برابر تیم ملی این کشور به میدان رفت که این بازی در نهایت با برتری ۸۰ بر ۵۸ میزبان همراه بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 استقلال به پرداخت یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار به استراماچونی محکوم شد

باشگاه استقلال باید به سرمربی ایتالیایی پیشین خود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار غرامت بپردازد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

محرومیت بوکسور خوزستانی به دلیل امتناع از نمونه‌گیری دوپینگ

ستاد مبارزه با دوپینگ، یک بوکسور را به دلیل امتناع از نمونه‌گیری به مدت ۴ سال محروم کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد: ایران نامزد برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال زنان آسیا

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: قصد داریم پیشنهاد میزبانی از جام باشگاه‌های فوتسال زنان آسیا را به AFC ارایه دهیم و همه تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صعود تیم والیبال ب ایران به فینال بازی‌های کشورهای اسلامی

تیم والیبال ب ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست جمهوری آذربایجان شد تا همانند تیم ملی زنان کشورمان به فینال راه یابد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: مقابل ذوب‌آهن بدشانس بودیم؛ امیدوارم «لوکادیا» به پرسپولیس کمک کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در بازی مقابل ذوب‌آهن بدشانس بوده، گفت: اطلاعی از شرایط بدنی «لوکادیا» ندارم و امیدوارم او بتواند در این فصل به ما کمک کند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: باشگاه استقلال ، دوپینگ ، استقلال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال دوپینگ استقلال ادامه خبر را اینجا بخوانید یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد

به گزارش قدس آنلاین، در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند. سپاهان پس از تساوی برابر نساجی و ذوب آهن پس از پیروزی پر گل برابر تراکتور پا به این دیدار خواهند گذاشت. زردپوشان با ۳۹ امتیاز در مکان چهارم جدول حضور دارند و با پیروزی در این بازی می‌توانند یک رده در جدول صعود کنند و جای تراکتور را بگیرند.

سبزپوشان هم با ۳۰ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده‌اند و اگر بتوانند دومین پیروزی متوالی خود در نیم فصل دوم را به دست آورند، ۳۳ امتیازی خواهند شد و می‌توانند با یک رده صعود جای شمس آذر را در جدول بگیرند.

بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت و نکته مهم‌تر این که آخرین پیروزی ذوب آهن برابر همشهری خود به ۱۴ آبان سال ۱۴۰۰ بر می‌گردد که این تیم موفق شد با یک گل دربی اصفهان را به نام خود به پایان برساند.

سپاهان برای این دیدار آریا یوسفی و محمد دانشگر دو مدافع کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در طرف مقابل ذوب آهن محرومی برای این بازی ندارد و تنها غایبان این تیم، بازیکنانی هستند که در طول فصل با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

سپاهان با هدایت «ژوزه مورایس» شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و به نوعی غافله قهرمانی در لیگ برتر را به استقلال تهران و پرسپولیس واگذار کرده است و اگر در این بازی هم موفق به کسب پیروزی نشود، شانس این تیم برای رسیدن به صدر جدول بسیار کم رنگ خواهد شد. تیم ذوب آهن در نیم فصل دوم کاملاً شرایطی متفاوت از نیم فصل اول داشته است و عدم نتیجه گیری مناسب باعث شد تا محمد ربیعی سرمربی این تیم پیش از دیدار با تراکتور، دو بار از سمت خود کناره‌گیری کند که با مخالفت اعضای هیأت مدیره این باشگاه همراه شد و در ادامه این تیم توانست با نتیجه خوب ۴ بر یک تراکتور را از پیش بردارد تا به اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم دست یابد. ذوب آهن همچنان شانس رسیدن به جمع ۳ تیم برتر را دارد به شرطی که در ۷ بازی باقی مانده خود به تواند اکثر بازی‌های خود را با پیروزی از زمین خارج شود.

این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ و با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهد شد که قضاوت بحث برانگیز این داور در دیدار دو تیم پرسپولیس و ملوان در هفته گذشته که موجب اعتراض کادر فنی و هواداران ملوان شد، باعث شده تا مسئولان باشگاه سپاهان نیز نسبت به قضاوت حیدری در دربی اصفهان معترض باشند و نگرانی خود را نسبت به این موضوع به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال رسانده‌اند.

لازم به ذکر است که در ۱۰ دیدار گذشته رو در روی دو تیم، ۵ پیروزی سهم سپاهان بوده و ۴ بار بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافته است و تنها ذوب آهن یک بار موفق به شکست سپاهان شده است. با انجام این بازی پس از مدت‌ها تعداد بازی‌های انجام شده توسط هم تیم‌ها به عدد متحدی خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اگر پروازتان لغو شده بخوانید
  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال