Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید فصل 2022/23 رقابت های لالیگا را هم با پیروزی شروع کرد تا در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی قرار بگیرد

در جریان پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل آلمریا در هفته نخست رقابت های لالیگا 2022/23 نکات آماری جالبی ثبت شد.

طرفداری | به نقل از Opta، رئال مادرید در نیمه اول دیدار مقابل آلمریا 12 کرنر به دست آورد که بیشترین تعداد در لالیگا حداقل از فصل 2003/04 به بعد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور همزمان فرلاند مندی، کریم بنزما، اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا، 4 بازیکن فرانسوی در ترکیب اصلی رئال مادرید، اولین بار در تاریخ این باشگاه در لالیگا رخ می داد. داوید آلابا در کنار نبیل فکیر، تنها بازیکنان شاغل در لالیگا هستند که از فصل گذشته تاکنون، طی تمام رقابت ها دو گل از ضربات ایستگاهی مستقیم به ثمر رسانده اند. داوید آلابا سومین بازیکن رئال مادرید از فصل 2003/04 تاکنون است که به عنوان یار تعویضی از روی ضربه ایستگاهی گلزنی می کند؛ پیش تر گوتی در سال 2009 و دنی سبایوس در سال 2019 موفق به انجام این کار شده بودند. ضمن اینکه مدافع اتریشی تنها 28 ثانیه پس از ورود به میدان موفق به گلزنی شد که سریع ترین گل یک بازیکن تعویضی رئال مادرید از فصل 2005/06 به بعد بود. کارلو آنچلوتی در 27ـمین بازی خود به عنوان سرمربی در هفته نخست رقابت های لیگ بار دیگر شکست نخورد تا آمار 21 برد و 5 تساوی و تنها یک شکست برای او ثبت شود.

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم

برناردو سیلوا پنالتی دوم منچسترسیتی را به وسط دروازه زد که با واکنش دروازه بان همراه بود.

دانلود (15.5MB)

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم