Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش میزان مبتلایان به کرونا در کشور گفت که باید مردم مجددا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و از ساده‌انگاری درباره کرونا وجود نداشته باشد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست اظهار کرد: با شیوع سویه جدید کرونا در کشور هر روز تعداد شهرهای آبی کمتر شده و به تعداد شهرهای زرد و نارنجی و قرمز اضافه می‌شود به تبع آن میزان بستری بیماران کرونایی هم در حال افزایش است که این هشدار جدی برای نظام سلامت به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید مجددا رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود مراقب سلامت خودمان باشیم تا هم هزینه‌های نظام سلامت کمتر شود و هم جان عزیزان‌مان به دلیل استفاده نکردن از پروتکل‌های بهداشتی‌ به خطر نیفتد. باید تجربه تلخ پیک‌های اول تا ششم را مدنظر داشته باشیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: بیماری کرونا هزینه‌های مخفی و غیرمستقیمی دارد که نمونه بارز آن مرخصی‌های استعلاجی کارکنان ناشی از ابتلا به کرونا است که هزینه هنگفتی به اقتصاد کشور وارد می‌کند. ما هیچ وقت این موارد را جدی نگرفته‌ایم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پروتکل‌های بهداشتی ، محمدعلی محسنی بندپی ، همهباهمعلیهکرونا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی محمدعلی محسنی بندپی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوکان با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در این شهرستان گفت: هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف و ۴۸۰ لیتر روغن سوخته و چند بار مصرف در سطح این شهرستان کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

سوران ایوبی افزود: با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیرواگیر همزمان با نوروز بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان سلامت محیط صورت گرفت.

ایوبی اظهارکرد: در جریان این طرح روغن سوخته و انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف شناسایی و امحاء و به ۲۴ مورد شکایت مردمی ثبت شده درسامانه ۱۹۰ رسیدگی شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوکان گفت: همچنین در نوروز امسال پنج هزار و ۳۷۹ مورد کلرسنجی، ۲۲۴ مورد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی، ۲۶۸ مورد بازرسی از سامانه های آبرسانی و پنج هزار و ۵۶۱ سنجش با استفاده از دستگاه پرتابل (شوری سنج-TPM-لومینومتر-PH سنج) انجام شد.

برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین جاری با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی ازطریق پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان