Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد از تست‌های PCR کرونا در خوزستان مثبت می‌شوند، گفت: این وضعیت نشان‌دهنده بالا بودن چرخش ویروس در جامعه است بنابراین هنوز خطر انتشار عفونت جدی است.

دکتر سیدمحمد علوی با اشاره به افزایش شهرهای نارنجی و زرد در استان خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر در استان خوزستان همان دو شهر قبلی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰ شهر در وضعیت زرد و دو شهر در شرایط آبی قرار دارند بنابراین رنگ‌بندی شهرها نسبت به گذشته وضعیت بدتری پیدا کرده است اما با این وجود خوزستان نسبت به سایر استان‌ها وضعیت مطلوب‌تری دارد. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: با وجود کاهش آمار بیماران و بستری‌ها و فوتی‌ها نسبت به هفته گذشته، باید یادمان باشد که به علت قرار داشتن در دهه اول محرم، مردم کمتر به مراکز منتخب و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز منتخب و بیمارستانی استان خوزستان مراجعه کرده‌اند که تنها از حدود یک هزار مورد نمونه گرفته شده است.

علوی بیان کرد: از این نمونه‌ها ۳۶۰ بیمار شناسایی شده که نسبت به روز قبل از آن، ۱۴۸ مورد بیشتر شده است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در این مدت ۳۷ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که تعداد موارد بستری نسبت به روز قبل سه نفر بیشتر بوده است. در این مدت سه نفر نیز جان باخته‌اند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: میزان مثبت شدن تست‌های PCR حدود ۴۰ درصد است که نشان‌دهنده بالا بودن چرخش ویروس در جامعه است و هنوز خطر انتشار عفونت جدی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۹ فروردین شاخص کل بورس با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۳۷۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت تا بازار با جریان متعادل به کار خود پایان دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی ثبت شده است و در نهایت هم ۲۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شده است.

او می‌گوید: امروز ۵۴ درصد بازار سهام به‌عبارتی ۴۴۱ نماد در محدوده مثبت و ۴۶ درصد در بازه منفی دست به دست شدند. ارزش سفارشات فروش حدود ۶۹۶ میلیارد تومان و همچین ارزش سفارش خرید ۵۹۱ میلیارد تومان ثبت شده است. تعداد خریداران حقیقی در بازار امروز ۷۴ هزار و ۷۵۸ کد بوده است.

غفوری در ادامه بیان کرد: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های سهامی و بیشترین خروج را محصولات شیمیایی به خود اختصاص دادند. امروز هم باتوجه به تمدید روز گذشته دامنه نوسان با محدودیت مثبت و منفی ۱ درصد دنبال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • مطلوب بودن مشارکت‌های مردمی در بخش کشاورزی خوزستان
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا