Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@23:31:31 GMT

المپیک دانش‌آموزی چین روی هوا!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۴۰۱

المپیک دانش‌آموزی چین روی هوا!

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در مورد برگزاری المپیک دانش‌آموزی در جین جیانگ چین، گفت: تکلیف برگزاری این مسابقات مشخص نیست!

حسین بابویی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در رابطه با آخرین وضعیت اعزام کاروان ایران به المپیک دانش‌آموزی (ژیمنازیاد) چین در سال ۲۰۲۲ و احتمال لغو این مسابقات با توجه به تعویق رویدادهایی نظیر بازی‌های آسیایی، بازی‌های پاراآسیایی، مسابقات تابستانی دانشجویان جهان و تعویق بازی‌های آسیایی جوانان که قرار بود در چین برگزار شود، اظهار کرد: هرچند تا چندی پیش تصمیمی مبنی بر لغو یا تعویق المپیک دانش‌آموزی وجود نداشت و سامانه‌های مربوط به برگزاری مسابقات باز بود اما در حال حاضر تکلیف برگزاری این مسابقات مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس آخرین اعلام قرار بر این است که المپیک دانش‌آموزی از ۲۶ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۲ (۵ تا ۱۲ آذر سال ۱۴۰۱) در شهر جین جیانگ چین برگزار شود اما تاکنون فدراسیون جهانی مدارس در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات تصمیم نهایی را اتخاذ و اعلام نکرده و ما نیز در بلاتکلیفی به سر می‌بریم.

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با بیان اینکه قرار بر این بود که المپیک دانش‌آموزی سال ۲۰۲۰ در چین برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا یکسال به تعویق افتاد، اظهار کرد: قرار شد سال ۲۰۲۱ برگزاری این مسابقات مدنظر قرار گیرد اما باز هم با تعویق زمانی مواجه شد و در نهایت تصمیم بر این شد تا شاهد برگزاری این دوره از مسابقات در پاییز سال جاری یعنی سال ۲۰۲۲ باشیم که در این خصوص نیز در حال حاضر مشخص نیست که آیا مسابقات المپیک دانش‌آموزی در چین برگزار می‌شود یا خیر؟

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فدراسیون دانش آموزی ، حسین بابویی ، المپیک دانش آموزی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون دانش آموزی حسین بابویی المپیک دانش آموزی المپیک دانش آموزی چین برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز