Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@10:18:06 GMT

وقوع حادثه امنیتی در برابر ساختمان کنگره آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۴۷۹

وقوع حادثه امنیتی در برابر ساختمان کنگره آمریکا

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌بی‌اس، پلیس واشنگتن اعلام کرد که مردی پس از کوبیدن خودروی خود به موانع نزدیک محوطه ساختمان کنگره آمریکا، اقدام به تیراندازی به سمت خود کرد.

پلیس کنگره آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این فرد بعد از ساعت چهار صبح یکشنبه به وقت محلی، به مانعی در سمت شرقی ساختمان کنگره برخورد کرد و خودروی وی در حالی که در حال خارج شدن بود در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد سپس چندین گلوله هوایی شلیک کرده و پس از آن خودکشی کرد.

پلیس کنگره آمریکا اعلام کرد که در جریان این حادثه هیچ یک از اعضای کنگره که در تعطیلات ببودند، هدف قرار نگرفتند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حادثه امنیتی در واشنگتن کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات

به گزارش صدای ایران،کورش سبزعلی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس