Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:04:40 GMT

کشف فرار مالیاتی ۶ میلیاردی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۴۹۱

کشف فرار مالیاتی ۶ میلیاردی در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: با تلاش کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی یک فقره فرار مالیاتی به ارزش ۶ میلیارد ریال در خرم‌آباد کشف شد.

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی، اظهار کرد: در اجرای طرح‌های مبارزه با جرائم اقتصادی با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی که از سوی اداره امور مالیاتی مبلغ ۶ میلیارد ریال مالیات بر درآمد برای وی وضع شده، پس از گذشت مدت زمان تعیین شده از پرداخت بدهی مالیاتی خود سر باز زده و این امر موجب تضییع حقوق دولت شده است، با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده محرز شد، فرد مذکور با توسل به شگردهای متقلبانه با دریافت کارت بازرگانی و تأسیس شرکت تجاری صوری، در قبال دریافت مبلغ ناچیزی مدارک خود را تحویل تجار و واردکنندگان کالاهای گمرکی داده و آنان نیز با سوءاستفاده از مدارک وی و انجام فعالیت‌های اقتصادی مرتکب عدم مالیات بر درآمد برای وی شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات، پلیس فرد متخلف و دارنده کارت بازرگانی و شرکت صوری را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی دستگیر شد.

ابدال چگنی با بیان اینکه فرد متخلف به بزه ارتکابی اعتراف کرده است، اضافه کرد: شهروندان مراقب افراد سودجو و متقلب باشند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کارت بازرگانی فرمانده انتظامی لرستان ماليات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت

به گزارش قدس آنلاین، یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • رمزارزها به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده اند