Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در هفته دولت امسال از افتتاح‌ نمایشی طرحهای مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی جلوگیری می‌شود گفت: هر پروژه‌ای بلافاصله بعد از بهره برداری باید در مسیر خدمت رسانی به مردم قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان «علیرضا قاسمی‌فرزاد» در جلسه‌ بزرگداشت هفته‌ دولت با حضور معاونان و مدیران ستادی استانداری افزود: در دولت سیزدهم کارها و برنامه های بزرگ و مطلوبی انجام شده است که باید صادقانه اطلاع رسانی شود و انعکاس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان گفت: رسالت اصحاب رسانه‌ بازتاب و انعکاس اخبار فعالیت ها و افتتاح پروژه های بزرگ و موثری است که با وجود تمامی تنگناها و مشکلات از سوی دولتمردان سیزدهم در یک سال گذشته اجرا شده است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی دستاوردها و طرحهای قابل افتتاح شاخص خود را برای هفته دولت اعلام کنند تا با انعکاس و اطلاع رسانی به موقع از سوی رسانه ها، امید به جامعه داده شود.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: بازتاب رسانه‌ای سفر رییس جمهور به استان همدان، بسیار درخشان بود که این موضوع نشان از همدلی و اتحاد مسئولین در استان دارد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت استاندار همدان علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی به طور جدی در دستورکار استانداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از سامانه دوم آب‌رسانی اظهار کرد: پیشرفت این پروژه به طور مرتب پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طی بازدیدها از از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع می‌شویم و با توجه به برگزاری جلسات هفتگی با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه خانه سامانه دوم آب‌رسانی به‌زودی تکمیل شود.

استاندار اصفهان با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت پروژه خاطر نشان کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستورکار استانداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، طرح سامانه دوم آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های تحت پوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.

کد خبر 740041

دیگر خبرها

  • دعوت استاندار همدان برای سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران
  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی
  • خدمات رسانی ۶ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در همدان
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • جلوگیری از برداشت غیر مجاز سنگ در اراضی ملی روستای سیمین شهرستان همدان