Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شعبان جعفری شامگاه یکشنبه در چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر انزلی با انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در قبال بازسازی ورزشگاه انزلی برای فراهم سازی زمینه میزبانی از بازی‌های خانگی ملوانان گفت: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مصاحبه اخیر خود اشاره‌ای به تلاش شبانه روزی و همکاری مدیریت شهری انزلی و پرسنل شهرداری در بازسازی ورزشگاه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: معتقدم شورای شهر و شهرداری انزلی وظایف اداره کل ورزش و جوانان را در قبال این ورزشگاه انجام داده است.

وی افزود: تمام اقدامات مدیریت شهری انزلی برای برآورده کردن خواسته شهروندان در خصوص برگزاری بازی‌های خانگی ملوان در این ورزشگاه بوده اما از کوتاهی‌های اداره‌ای که یکی از وظایف ذاتی آن تکمیل و آماده سازی ورزشگاه‌ها است، گلایه داریم.

جعفری ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان تنها متولی ورزش در گیلان نتوانست به وظایف خود عمل کند و اگر پیگیری‌های شورای شهر و فشار مسئولان ارشد شهرستان نبود بازسازی ورزشگاه تا همین مقدار هم پیش نمی‌رفت.

وی تصریح کرد: نباید فقط از شهرداری انزلی انتظار داشت به تعهداتش در قبال این ورزشگاه عمل کند و پیمانکار اداره ورزش و جوانان هم باید نسبت به انجام تعهدات خود پایبند بوده و مشکلات مالی آن توسط ورزش و جوانان گیلان رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با تاکید بر ضرورت ورود دستگاه‌های نظارتی به نحوه بازسازی ورزشگاه انزلی گفت: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به عنوان تنها نماینده فوتبال استان گیلان در لیگ برتر است و اگر به جهت عدم رفع نواقص ورزشگاه و الزامات برگزاری رقابت‌ها از میزبانی در انزلی محروم شود تنها دلیلش تعلل اداره کل ورزش و جوانان استان است.

کد خبر 5563332

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزشگاه تختی انزلی شورای شهر انزلی شعبان جعفری بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین حسینی روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران گرگان شیوع کرونا اردبیل اداره کل ورزش و جوانان بازسازی ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور داودی فرماندار، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل، ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان، خلیلی رییس ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی فرماندار گلوگاه در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، گفت: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود: همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد اسازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را بمسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!