Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه نواب ، همت و امام علی ( ع ) و خیابان آزادی از سنگین ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  گفت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبحگاه دوشنبه دهم  مرداد ماه 1401  صورت پذیرفت ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شریفی گفت : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک می باشند . 

وی ادامه داد : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی از امام علی  ( ع ) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .

سرهنگ شریفی افزود : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان  بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان  و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی  دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ  شریفی  افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک  حضور دارند  

وی چند توصیه نیز  داشت : رانندگان در حین رانندگی تمام حواس  خود را به رانندگی  اختصاص دهند و پس از دیدن چراغ زرد حتما توقف  کامل نمایند . وی از موتورسواران خواست از  ورود به تونل ها جدا خودداری  نمایند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک محدودیت تردد مسیر غرب به شرق مسیر جنوب به شمال امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروز بهرام دارای بار نیمه ترافیکی نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان دارای بارش پراکنده باران است.

کد خبر 6081715 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/اول اردیبهشت
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در اولین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ترافیک در تهران پرحجم اما روان و بدون مشکل
  • ترافیک پر حجم اما روان و بدون مشکل
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه