Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع مؤدیان محترم مالیاتی می‌رساند جهت پرداخت مالیات مربوط به نقل و انتقال خودرو به هیچ عنوان از طریق سایت‌های غیرمجاز و سودجو اقدام ننموده و صرفاً از طریق سایت رسمی و درگاه پرداخت رسمی سازمان امور مالیاتی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tax.gov.ir اقدام به پرداخت مالیات خود کنند.

شایان ذکر است کلیه خدمات سازمان امور مالیاتی به صورت رایگان می‌باشد و هیچ‌گونه وجهی بابت خدمات ارائه شده دریافت نمی‌گردد. این قبیل سایت‌ها به هیچ عنوان مورد تأیید سازمان امور مالیاتی نیست و مسئولیت هرگونه پرداخت از طریق سایر درگاه‌ها به عهده مؤدی گرامی است.

کد خبر 697929 برچسب‌ها خودرو - قیمت بازار خودرو سازمان امور مالیاتی کشور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت بازار خودرو سازمان امور مالیاتی کشور سازمان امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث، الكترونیكی شد

به گزارش تابناک اقتصادی؛ سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: "در راستای تسهیل و تسریع بهره‌ مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده ‌های متوفیان نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ ۱۴۰۳.۱.۱ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می‌توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده‌ های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک‌ ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می‌کند."

 

 

دیگر خبرها

  • دریافت نیمی از مالیات‌ها از یک درصد افراد پردرآمد
  • پرداخت مالیات بر ارث، الكترونیكی شد
  • وصول ۹۸۴ هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض در سال گذشته
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • شناسایی ۲.۷ میلیون پرونده جدید مالیاتی در کشور
  • وصول۹۸۴ همت مالیات وعوارض در۱۴۰۲/محاسبه سیستمی۴میلیون پرونده
  • پرداخت ۵۰ درصد از مالیات از یک درصد مودیان
  • پایداری درآمدهای مالیاتی و رضایت مردم اولویت نظام مالیاتی است
  • آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود