Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از بهره برداری ۱۲۰ طرح برق همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

«علی جم» در خصوص جزییات طرح‌های قابل افتتاح  هفته دولت در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: طرح‌های حوزه برق استان در چهار محور برق توسعه و ایجاد شبکه در مناطق شهری و روستایی ،برق رسانی به روستاها،  بهینه سازی شبکه ها در حوزه روستایی و شهری و تامین روشنایی شهرها و روستاها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال  به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بهره‌برداری از طرح های یادشده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکین برق دارد ، عنوان کرد: با اجرای ۲۹ طرح توسعه و احداث شهری و روستایی افزون بر ۶۷ هزار و ۴۴۶ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۰۱۰ دستگاه چراغ پر بازده به تجهیزات شبکه استان یزد افزوده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: در حوزه روشنایی، ۳۹ طرح با ایجاد افزون بر  ۴۰ هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف با هزینه‌ای بالغ بر  ۳۹۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

جم، توسعه روشنایی را از برنامه‌های وزارت نیرو برشمرد و خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال تامین روشنایی بلوارهای موحدین، شهیدان حاجی مهدی، خیابان دستغیب و اصلاح روشنایی بلوارهای صدوقی جنوبی و پژوهش در برنامه افتتاح شهرستان یزد قرار دارد.

وی با بیان این که ۱۲۰ دستگاه پست هوایی به تاسیسات موجود افزوده شده است، ابراز کرد: شرکت توزیع نیروی برق در این طرح‌ها بر اساس رویکرد وزارت نیرو با بهره‌گیری از ترانسفورماتورهای کم تلفات و تجهیزات نوین، ضمن اتوماسیون کردن شبکه‌ها، کاهش تلفات برق را  لحاظ کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان، این مسئول در پایان با بیان این که تعداد مشترکین برق استان یزد از ۷۴۵ هزار مشترک فراتر رفته است، تاکید کرد: استفاده از شیوه های نوین مدیریت شبکه برای استمرار انرژی الکتریکی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه ، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف مشترکین، گسترش و توسعه خدمات الکترونیکی از برنامه های استراتژیک این شرکت محسوب می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شركت توزيع برق يزد پروژه های هفته دولت بهره برداری شرکت توزیع برق استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۷۱ پروژه به مساحت ۴۰ هزار مترمربع با اعتبار ۳۱۸ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، بهرام دلفان، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار کرد: برنامه‌های هفته سلامت از اول اردیبهشت به مدت یک هفته در استان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: سلامت خانواده و زمین، سلامت خانواده و فرهنگ سلامت یا سواد سلامت، سلامت خانواده و جوانی جمعیت، سلامت خانواده و غذای سالم و ورزش همگانی از جمله شعارهای این هفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به پیر شدن جامعه، بیان داشت: جامعه نیازمند پویایی است و این مهم موجب رشد و توسعه جامعه می‌شود، از این‌رو در حوزه سلامت باید به جوانی جمعیت بیشتر پرداخته شود.

دلفان، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را از جمله اهداف برنامه‌های هفته سلامت عنوان و تصریح کرد: جلب مشارکت مردم برای داشتن جامعه سالم، جلب حمایت سیاست‌گذاران برای ترویج فرهنگ سلامت، همکاری بین‌بخشی، جلب مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد از دیگر اهداف هفته سلامت در استان است.

وی اظهار کرد: ۷۰ درصد فوتی‌های استان ناشی از بیماری قلبی و عروقی، تصادفات و سرطان‌ها هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به احداث آشیانه بالگرد در جوار بیمارستان نیایش خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه فروند هلیکوپتر در استان برای انجام عملیات پروازی مستقر هستند.

دلفان با بیان اینکه بزرگترین دستاوردها در حوزه بهداشت و درمان طی دولت سیزدهم اتفاق افتاده است، افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمانی استان نسبت به سال‌های قبل اصلاً قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون، ۷۱ پروژه به مساخت ۴۰ هزار مترمربع با اعتبار ۳۱۸ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۵۰ پروژه عمرانی با متراژ ۱۶۷ هزار مترمربع در دست اقدام داریم، گفت: سه بیمارستان با ۱۱۰۰ تخت در حال ساخت هستند.

دلفان بیان داشت: بیمارستان نیایش اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد که دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بر اساس پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد، بیمارستان گهر دورود ۲۹ درصد و بیمارستان کوهدشت ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

وی، کمبود پزشک عمومی و متخصص را از جمله چالش‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان دانست و افزود: در برخی بیمارستان‌ها تجهیزات پزشکی لازم وجود ندارد که به‌دنبال پیگیری برای تکمیل آنها هستیم.

کد خبر 745532

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • رهاسازی آب سد نهب با هدف بهره برداری کشاورزان پایین دست سد
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال
  • تامین پایدار آب شرب 2 شهر و 19 روستا با بهره برداری از فاز اول طرح توسعه ای تصفیه خانه آب خوانسار