Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@05:32:20 GMT

ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان یزدی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۷۷۹

ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان یزدی

مهران فاطمی گفت: یکی از نمونه‌های اخیر حضور در میدان و نقش آفرینی این قشر در امور خیر، ورود به عرصه کمک به سیل زدگان با پذیرش ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی است که این حس همدلی و همراهی در نوع خود بی نظیر است. 

او می گوید: کلیه اقدامات و فعالیت‌های لازم برای درخشش، پیشروی و سرافرازی یزد در افق‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور و در تراز جهانی انجام خواهیم داد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در این راستا با همکاری بخش خصوصی، اتاق تعاون و مجموعه انجمن کارآفرینی استان ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به صورت ویلایی و حداکثر در دو طبقه برای این قشر زحمتکش ساخته می‌شود.

فاطمی گفت: استان یزد با برخورداری از این دو بال می‌تواند کماکان پیشران خدمت و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور باشد، بنابراین باید کارآفرینان و صنعتگران به صورت ویژه بر این حوزه متمرکز شده و سرمایه گذاری‌های لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل زدگان واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر شامگاه دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحد‌های مسکونی، سرانه‌های مختلف فضا‌های آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

رضا بنازاده رئیس بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر نیز با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی نیز در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل آنها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که دارد ارمغان‌آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • احداث سه هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل
  • احداث ۳۱۸۰ واحد مسکونی در شهرک خراسان اردبیل