Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبا، «مهدی مشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با «عبدالوهاب الدره» وزیر حمل و نقل این کشور تاکید کرد که به موجب آتش بس سازمان ملل باید فرودگاه صنعا به طور کامل و بدون هر گونه محدودیتی بازگشایی شود.

وی افزود: به موجب آتش بس اعلام شده و در راستای کاستن از درد و رنج شهروندان یمنی و مسافرانی که برای تحصیل، تجارت و درمان از فرودگاه بین المللی صنعا تردد می کنند، باید مقاصد جدید پروازی از این فرودگاه ایجاد شود و به طور کامل و بدون هر گونه محدودیتی بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر ضرورت توجه به آموزش و ارتقای سطح کارایی کارکنان ناوبری هوایی، ارائه همه خدمات و تسهیلات لازم به مسافران فرودگاه بین المللی صنعا تاکید کرد.

گفتنی است چندی پیش هانس گروندبرگ فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن، از تمدید دو ماهه آتش بس در یمن خبر داد.

سازمان ملل در ۲ اوت اعلام کرد که آتش بس موقت در یمن، دو ماه دیگر تمدید شده است. آتش بس در یمن از ۲ آوریل با میانجیگری سازمان ملل آغاز شد و در ۲ ژوئن برای نخستین بار به مدت دو ماه دیگر تمدید شد.

پیش از این، وزارت خارجه عربستان سعودی نیز با استقبال از تمدید دو ماهه آتش بس در یمن، بدون اشاره به محاصره همه جانبه زمینی، هوایی و دریایی این کشور و تعطیلی بندر الحدیده و همچنین منع پرواز از فرودگاه بین المللی صنعاء، از دولت نجات ملی یمن خواست که گذرگاه‌های مسدود در استان تعز را بازگشایی کند.

کد خبر 5563291

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی سیاسی یمن مهدی المشاط یمن ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی عراق فلسطین اوکراین تایوان سوریه سلمان رشدی افغانستان ترکیه انگلیس ایران سازمان ملل آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزش پای اردوغان در فرودگاه بین‌المللی بغداد | ویدئو

دریافت 433 KB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه این ویدئو را اینجا ببینید.

کد خبر 846402 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان هواپیما - فرودگاه جهان عراق

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • لغزش پای اردوغان در فرودگاه بین‌المللی بغداد | ویدئو