Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تشکیل ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای و قرارگاه مبارزه با سرقت در استان آمار موبایل‌قاپ‌ها و اراذل و اوباش کاهش چشمگیری داشته است.

در حاشیه برگزاری آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی خواف که یکشنبه، ۲۳ مرداد ماه جاری، برگزار شد، سردار ابراهیم قربان‌زاده در پاسخ به پرسش ایسنا پیرامون وضعیت رسیدگی به کیف‌قاپ‌ها، موبایل‌قاپ‌ها و زورگیران در سطح خراسان رضوی و برخورد ناجا با آن‌ها اظهار کرد: این افراد هم توسط مردم شناسایی و معرفی می‌شوند و هم پلیس دیر یا زود حلقه‌های آهنین را بر دست‌های‌شان گره خواهد زد و برای اجرای عدالت تحویل مقامات قضایی خواهد داد که قطعا این موضوع به ضررشان تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر در کنار راه‌اندازی ستاد کنترل مجرمین حرفه‌ای به ریاست رئیس کل دادگستری استان، قرارگاه مبارزه با سرقت نیز با ریاست استاندار خراسان رضوی تشکیل شده که اثرات مطلوب‌ خود را نشان خواهد داد.

این مقام انتطامی پیرامون جدیدترین وضعیت امنیتی خراسان رضوی و حاشیه مرزهای آن بیان کرد: با اتحاد و انسجام و هم‌افزایی همه نیروهای مسلح به ویژه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و تعامل و همکاری که اعضای شورای تامین با یکدیگر دارند، امنیت در خراسان رضوی در حد اعلی برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته و نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: امنیت خط قرمز ماست و حاصل نمی‌شود مگر با هماهنگی و همدلی همه مردم و مسئولان که هر کدام نقش منحر به فردی در یک بخش خاص دارند. در حال حاضر این هماهنگی محقق شده و عوامل ناامن کننده چه آن سوی مرزها و چه داخل استان، خراسان رضوی را خط قرمزی برای خود می‌دانند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: در حقیقت هزینه جرم در خراسان رضوی نسبت سایر استان‌ها بسیار زیاد است و این را از اطلاعات و اخباری که رصد می‌شود، می‌توان دریافت. چنین شرایطی حاوی یک بازدارندگی بسیار خوبی است که به همین منوال نیز ادامه خواهد داشت.  

قربان‌زاده با اشاره به افزایش ترددهای مرزی به دلیل اتفاقاتی که آن سوی مرزها اخیرا رخ داد، گفت: امیدواریم هرچه زودتر آرامش در کشور همسایه برقرار شود و پناهجویان به کشور خود بازگردند.

در این آیین از خدمات سرهنگ علی روان‌بخش که از ۹ خرداد ۱۴۰۰ فرماندهی انتظامی خواف را بر عهده داشت، تکریم شد و سرهنگ جواد خرسند به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

شهرستان مرزی خواف با ۱۶۰ هزار نفر جمعیت ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان  دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سرقت خواف خراسان رضوی قاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری

دادستان مرکز چهارمحال‌وبختیاری گفت: آمار زندانیان استان در سال ۱۴۰۲ نسب به سال ۱۴۰۱، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، سیدنصرالدین صالحی در کمیته ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری اظهار کرد: آمار زندانیان استان در سال ۱۴۰۲ نسب به سال ۱۴۰۱، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: حسب تاکید رئیس محترم قوه قضائیه و دادستان محترم کل کشور مبنی بر کنترل مجرمین حرفه‌ای، آمار غایبین از زندان بیش از ۳۸ درصد کاهش داشته است.

دادستان مرکز استان با قدردانی از مقامات قضائی در راستای افزایش بیش از ۳۰ درصدی بازدید از زندان‌های استان افزود: بهره‌مندی محکومین واجد شرایط استفاده از نهادهای تخفیفی، تأثیر بالقوه‌ ای در باز اجتماعی نمودن محکومین و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

صالحی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ جلسه شورای طبقه بندی در زندان‌های استان برگزار و درخواست‌های زندانیان بررسی شد.

کد خبر 745534

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • واکنش به یک مرگ در ساختمان وزرا؛ مساله حجاب بود؟