Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:08:35 GMT

مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نقدپذیر باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۱۸۳۵

مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نقدپذیر باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری شامگاه یکشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران به میزبانی به میزبانی فرهنگسرای خورشید تابان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای دستورات وزارت خانه‌های مربوطه اقدام کنند، ابراز کرد: ضرورت پاسخگویی مسئولان به خبرنگاران یکی از مسائلی است که مسئولان در استان و همچنین شهرستان گرمسار می‌بایست به آن توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انتقاد پذیری مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان به مثابه یک اصل یاد کرد و افزود: انتقادهای سازنده گام نخست در مسیر توسعه پایدار است از سوی دیگر اما باید گفت انتقادها نباید با نیت تخریب انجام شود

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه در حوزه منافع مردم با هیچکس شوخی نداریم، افزود: باید از منافع مردم مراقبت کنیم.

توجه به رتبه بندی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از رتبه بندی خبرنگاران استان خبر داد و گفت: برای تحقق این طرح لازم است تمام خبرنگاران در سامانه جامع رسانه‌های کشور سوابق و آثار خود را ثبت کنند.

فرشید فلاح اظهار داشت: رتبه بندی خبرنگاران در استان سمنان در دست اقدام است و برای تحقق این طرح لازم است خبرنگاران در سامانه جامع رسانه‌های کشور سوابق و آثار خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه دریافت هدیه اینترنت رایگان وزارت ارتباطات نیز منوط به ثبت سوابق خبرنگاران در این سامانه و تأیید آنان است، افزود: در شهرستان گرمسار کارگروه مشورتی مطبوعات برای اولین بار تشکیل شد و این کارگروه الگویی شد برای سایر شهرستان‌های استان که اکنون راه اندازی شده است.

پیگیری امور از سوی رسانه‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان رسیدگی و پیگیری امور خبرنگاران را مهم‌ترین وظیفه کارگروه مطبوعات و رسانه دانست و گفت: بسیج رسانه نیز از دیگر تشکیلات مهمی است در این شهرستان به تازگی آغاز به کار کرده و برنامه‌های مطلوبی در راستای همکاری و تعامل با اداره کل ارشاد نیز در دست اقدام است.

مهدی صفر خانلو فرماندار گرمسار نیز در این مراسم از کلنگ زنی طرح بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای با عنوان شهر چاپ در شهر گرمسار خبر داد و اظهار داشت: یکی از ناشران بزرگ کشور سرمایه گذار این طرح هستند که به زودی با اجرای آن تحول عظیمی در حوزه فرهنگی و خبری گرمسار ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان به خبرنگاران افزود: تقویت تعامل رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی از اولویت‌های مهمی است که به جد پیگیری می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم داوود عبدی و سمیه اصغری خبرنگاران خبرگزاری مهر استان سمنان تقدیر شدند.

کد خبر 5563412

منبع: مهر

کلیدواژه: فرشید فلاح اردشیر مطهری گرمسار روز خبرنگار فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین حسینی روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران گرگان شیوع کرونا ایلام دستگاه های اجرایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه ها بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در این آئین افتتاح که دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و جمعی از مسئولان و مدیران وزارتی، استانی، شهرستانی و دانشگاهی نیز حضور داشتند، معاون بهداشتی دانشگاه ضمن خیرمقدم به معاون بهداشتی وزیر بهداشت و هیات همراه، پیرامون ویژگی های این پروژه های بهداشتی بیان نمود: امروز مفتخر هستیم که در دومین سفر هیات محترم دولت به استان سمنان، شاهد افتتاح دو پروژه بهداشتی در شهرسان گرمسار با حضور مسئولان کشوری باشیم.

دکتر سید سعید کسائیان گفت: خانه بهداشت چشمه نادی تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت ایوانکی شهرستان گرمسار با ۵۳۶ نفر جمعیت تحت پوشش و خانه بهداشت رشمه زیر مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت شهید احمد حسنی با ۱۱۶ نفر جمعیت تحت پوشش می باشد.

وی افزود: این خانه های بهداشت هر یک در زمینی با زیزبنای ۹۰ مترمربع احداث شده است و هزینه ساخت و تجهیز هر کدام از این خانه های بهداشت بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال می باشد که نیکوکاران نیک اندیش حوزه سلامت شهرستان گرمسار نیز در ساخت و تجهیز این خانه بهداشت نقش موثر داشتند و همراه و همیار حوزه سلامت استان سمنان بودند.

رئیس مرکز بهداشت استان سمنان با اشاره اینکه در خانه‌های بهداشت، خدمات بهداشتی به میانسالان، سالمندان، زنان باردار، کودکان، بیماران فشارخونی و دیابتی ارائه می شود، تصریح کرد: ارتقای بیش از پیش شاخص‌های بهداشتی و توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی در تمامی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یکی از اولویت‌های مهم و اساسی این دانشگاه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897373

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • دست برتر مردم در حجاب
  • دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان سمنان/ تولید و مسکن جهش یافت
  • افتتاح خانه ها بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت