Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا مرتضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید پروژه‌هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی را دارند در دست اقدام بمنظور تکمیل و اتمام قرار بگیرند تا فضای آموزشی لازم در مهر تحصیلی برای دانش آموزان مهیا شود.

او اظهار داشت: طولانی شدن اجرا و اتمام پروژه ها، هزینه‌های متعددی را تحمیل می‌کند، زیرا به دلیل فرسودگی سازه‌ها باید تعمیرات مجدد صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار اصفهان با تاکید بر برنامه ریزی برای تکمیل پروژه‌هایی که نزدیک بهره برداری است، گفت: در این راستا اداره کل نوسازی مدارس استان باید نسبت به شناسایی و تفکیک این پروژه‌ها و تعیین سرمایه گذار بخش خصوصی اقدام کند.

او همچنین دانش آموزان حائز رتبه‌های برتر در کنکور را موجب امیدآفرینی و امید افزایی در بین دانش آموزان دانست و گفت: تداوم ارتباط این دانش آموزان با مدارسی که از آن فارغ شدند در راستای ترویج موفقیت و بهره گیری از دانش و تجربه موفق آن‌ها بسیار ضروری و تاثیرگزار است.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان نیز در این جلسه گفت: یکی از موضوعات مهم شورا میزبانی اصفهان برای مسابقات ورزشی دانش آموزی است که هفته آینده با حضور بالغ بر ٢ هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

محمدرضا ابراهیمی افزود: این مسابقات در ٢ هفته بصورت جداگانه برای دختران و پسران دانش آموز در رشته‌های جودو، تکواندو و ژیمناستیک برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: این رویداد مهم در راستای افزایش نشاط و شادابی بخصوص بعد از دوران کرونا و مشکلاتی که به لحاظ کم تحرکی در دانش آموزان بوجود آمده می‌تواند حائز اهمیت باشد و الگویی برای ورزش همگانی در بین دانش آموزان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه اموال و املاک اداری و دولتی متعلق به هیچ شخص و اداره‌ای نیست و مالک آن براساس قانون اسناد، جمهوری اسلامی است، گفت: گاهی ممکن است که یک مدرسه‌ای مازاد باشد و هیچ دانش آموز نداشته باشد و اداره‌ای به آن نیاز باشد که ما آن را در اختیارش قرار می‌دهیم.

او یادآور شد: اکنون ظرفیت دانشجو معلمان ما در دانشگاه فرهنگیان افزایش یافته، چون آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی دارد و در این راستا با کمبود فضا مواجه هستیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این رابطه انتظار ما از سازمان‌ها و نهاد‌هایی دیگر که املاک و ساختمان‌های مازاد دارند در اختیار گذاشتن آن‌ها به آموزش و پرورش برای استفاده در دانشگاه فرهنگیان یا در قالب مدرسه است.

او درباره وضعیت مدارس استان نیز گفت: بعضی مدارس شاید به واسطه افزایش سن و یا فرونشست غیرقابل استفاده شوند که در این راستا مهندسان اداره کل نوسازی به بررسی این موضوع در قالب بازسازی، نوسازی و یا مقاوم سازی می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: درخصوص تامین فضای آموزشی برای دانش آموزان خانواده‌ها هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند، شاید در برخی مدارس بدلیل تراکم مجبور به دو نوبته کردن مدارس شویم، ولی امکان ثبت نام و تحصیل برای تمامی دانش آموزان ایرانی و خارجی فراهم است.

در این جلسه که در اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد مصوب شد که یک دهکده ورزشی متعلق به آموزش و پرورش و برای استفاده دانش آموزان در استان تاسیس شود که برای این منظور مطالعات فنی و مکان یابی آن در دستور کار قرار گرفت. موضوع ساماندهی نیروی انسانی و تامین کسری نیرو نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

بیش از ۹۰۵ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته در پنج هزار واحد آموزشی در استان اصفهان تحصیل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار اصفهان طرحهای آموزشی مسابقات ورزشی دانش آموزی آموزش و پرورش آموزش و پرورش اصفهان دانش آموزان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی