Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به نقش و اثرگذاری تشکل‌ها و سمن‌ها گفت: گره‌گشایی از کار مردم، پرهیز از موازی کاری، انجام کارها در چارچوب قانون ازجمله مهم‌ترین اموری است که تشکل‌ها باید مدنظر داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در جمع منتخبین تشکل‌ها و سمن‌های استان سمنان با اشاره به اثرگذاری و کارایی تشکل‌ها و سمن‌ها در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در ابعاد مختلف اظهار داشت: باید از ظرفیت تشکل‌های مختلف به جهت شاخصه انجام کار به‌صورت گروهی در راستای رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشکل‌های اجتماعی می‌توانند حد واسط بین مردم و دولت را پر کنند تأکید کرد: اگر تشکل‌های قوی در حوزه‌های مختلف قوی وارد میدان شوند، قطعاً می‌توان شاهد کسب پیشرفت‌ها و نتایج بهتری بود.

نماینده ولی‌فقیه مردم و گروه‌های مردمی نقش بسیار مهم، تعیین‌کننده و کامل کننده‌ای در رفع بسیاری مشکلات دارند و لازم است از این ظرفیت عظیم به نحوی مطلوب استفاده شود گفت: اثرگذاری نقش مردم در هشت سال دفاع مقدس بر همگان عیان و اثبات‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به نقش تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی گفت: حضور مؤثر و کارآمد این تشکل‌ها و گروه‌ها در امور مختلف همچون مدرسه‌سازی و سلامت و یا انجام کارهای نیکوکارانه را امروز شاهدیم و قطعاً این حضور می‌تواند به‌عنوان بازوی قوی دولت و کمک‌کننده باشد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف ازجمله اقتصاد کشور گفت: مهم‌ترین هدف حل مشکل و گره‌گشایی از مسائل و مشکلات مختلفی است که مردم با آن به دلایل مختلف ازجمله تحمیل تحریم‌های ظالمانه اقتصادی از سوی دشمنان مواجه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان به چپاول اموال مردم در رژیم شاهنشاهی و غارت منابع گفت: گره‌گشایی از کار مردم یکی از مهم‌ترین مطالباتی است که در نظام اسلامی انتظار داریم تشکل‌های اجتماعی بدان توجه ویژه و خاصی داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی یکی از وظایف مهم دولت را "پشتیبانی از تشکل‌ها و سمن‌های مختلف اجتماعی" عنوان کرد و تصریح کرد: این وظیفه مهم است اما نباید باری به دوش دولت اضافه کرد.

وی با تأکید بر اینکه تشکل‌ها باید اهداف کلان نظام را در راستای گره‌گشایی از کار مردم مدنظر خود قرار دهند افزود: توجه به ارتقای کمی و کیفی تشکل‌ها و سمن‌ها باید در دستور کار قرار داشته باشد؛ البته باید دقت داشت این افزایش کمی نباید به‌گونه‌ای باشد که تحمیل‌کننده بار اضافه‌ای باشد؛ چراکه موازی کاری‌ها منجر به صرف هزینه و هدر رفت سرمایه می‌شود؛ بنابراین باید از موازی کاری پرهیز شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه نباید هیچ ترسی از اعمال نظارت‌ها و قانون‌مندی وجود داشته باشد تصریح کرد: اگر قرار است خدمتی انجام شود؛ باید انجام آن در چارچوب قوانین کشور باشد.

رویکرد نهادهای مردمی و سمن‌های استان مرکزی به سمت تخصصی شدن تغییر می‌کندعلوی: سمن‌ها را با شعارهای پوچ دلسرد نکنیماستاندار سمنان: ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌ها به‌منظور مقابله با کرونا استفاده شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با بیان اینکه  یکی دیگر از مسائلی که لازم است در بحث تشکل‌ها و سمن‌های اجتماعی موردتوجه قرار گیرد؛ پرهیز از حضور و نفوذ افراد ناشایست به این تشکل‌ها است افزود: در تشکل‌ها منافع شخصی و گروهی نباید به‌عنوان یک اصل باشد؛ بلکه باید هدف و اولویت اصلی و اول خدمت‌رسانی باشد.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت استانداری سمنان هفته دولت استانداری سمنان نماینده ولی فقیه در استان گره گشایی از کار مردم الاسلام والمسلمین تشکل ها و سمن ها استان سمنان موازی کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان