Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرزاد عبداللهی قهرمان سابق تکواندوی ایران که به‌عنوان مربی هدایت تیم ملی تکواندوی لبنان را برعهده دارد، موفق شد همراه با این تیم برای نخستین بار در تاریخ رشته‌های ورزشی لبنان، این کشور را صاحب ۳ مدال در بازی‌های کشورهای اسلامی کند.

عبداللهی درخصوص عملکرد تیمش در این رقابت‌ها به ایرنا، گفت: ملی‌پوشان تکواندوی لبنان برای نخستین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی صاحب سه مدال شامل یک نقره و ۲ برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین باری بود که در بین تمامی رشته‌های ورزشی لبنان در بازی‌های کشورهای اسلامی، این کشور صاحب مدال می‌شد.

وی افزود: از این اتفاق بسیار خوشحالم. در مجموع یک نقره و یک برنز در بخش زنان و یک مدال برنز در بخش پسران کسب کردیم. شرایط تکواندوی لبنان با کشورهای دیگر تفاوت دارند و ملی‌پوشان این رشته در لبنان مشغله کاری و تحصیلی زیادی دارند و تنها روزی یک بار تمرین می‌کنند و حتی برخی روزها در تمرینات هم حاضر نمی‌شوند. با این حال توانستیم در بازی‌های کشورهای اسلامی سربلند باشیم. انشاا... تلاش می‌کنیم در مسابقات عرب‌کاپ و بیروت اوپن که تا چند وقت دیگر برگزار می‌شود، نتایج خوبی بگیریم. ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان ۱۴۰۱) هم مسابقات قهرمانی جهان را پیش‌رو داریم و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

عبداللهی با اشاره به مدت زمان حضورش در کادر فنی تکواندوی لبنان گفت: ۹ ماه است که کارم را با تکواندوی لبنان شروع کردم و طی این مدت در مسابقات عرب‌کاپ موفق به کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز شدیم. پیش‌تر در تورنمنت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدیم و در مسابقات قهرمانی آسیا هم برنز کسب کردیم. خدا را شکر روند رو به رشدی داریم و امیدوارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

برچسب‌ها ایرنا لبنان فدراسیون تکواندو بازی های کشور های اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا لبنان فدراسیون تکواندو ایرنا لبنان فدراسیون تکواندو بازی های کشور های اسلامی بازی های کشورهای اسلامی تکواندوی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، هادی حق‌پرست اظهار داشت: امیر صفاری از مازندران در مسابقات قهرمانی کلاس شش سیلندر توربو کشور و کلاس آزاد که در پیست بین‌المللی فرمول یک سرزمین ایرانیان در شهر پرند با حضور برترین‌های این دو رشته برگزار شد توانست دو رتبه کسب کند. وی افزود: صفاری در مسابقات کلاس شش سیلندر توربو قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستاد و توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. او همچنین در کلاس آزاد هم نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد. رئیس هیئت موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران از کسب یک رتبه نایب‌قهرمانی در مسابقات «دِرَگ»(شتاب) کشوری توسط دیگر راننده مازندرانی هم خبر داد و گفت: بهزاد ضیغم نیز از مازندران در مسابقات درگ قهرمانی کشور در دو کلاس «بی‌پی» و «توربو دیفرانسیل جلو» حضور داشت که توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند. حق‌پرست با بیان این‌که مازندران استعدادهای زیادی برای پرورش رانندگان حرفه‌ای در تراز ملی و بین‌المللی دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت هیئت تلاش بر این است تا با شناسایی استعدادها و حمایت از ورزشکاران شاخص این رشته، جایگاه موتورسواری و اتوموبیلرانی مازندران را در ورزش کشور ارتقاء دهیم. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898202

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند