Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:لازم است که این تپه سنگی برای ساخت یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محدوده کیلومتر ۲۴ آزادراه مشهد-باغچه با عملیات انفجار تخریب شود و از آنجا که این تخریب همراه با ورود مصالح به سطح جاده همراه است برای تامین ایمنی رانندگان و مسافران این مسیر به مدت ۲ ساعت مسدود می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسیر قدیم مشهد-باغچه به عنوان جاده جایگزین برای تردد خودروها طی فردا صبح در نظر گرفته شده است اما با توجه به این که عرض این جاده قدیمی کم است لازم است رانندگان با احتیاط در این مسیر جایگزین تردد کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تردد خودروهای سواری از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح به بعد در مسیر آزادراه مشهد -باغچه افزایش می یابد از این رو به رانندگان توصیه می شود فردا سفرهای صبحگاهی در مسیر مشهد به باغچه را به ساعات بعد از هفت صبح موکول کنند.

خراسان رضوی به عنوان یک استان مسافرپذیر، پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی دارد و با احتساب راههای آسفالته روستایی و مسیرهای غیرآسفالته، جایگاه دوم را در میان استان ها از نظر طول راهها دارد.

تاکنون ۲ قطعه آزادراه مشهد - باغچه و کنارگذر شمالی مشهد، در مجموع به طول ۱۱۲ کیلومتر، در خراسان رضوی ساخته شده است. طول آزاد راه مشهد-باغچه ۳۹ کیلومتر است.

برچسب‌ها مشهد انسداد راه عملیات عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد انسداد راه عملیات عمرانی مشهد انسداد راه عملیات عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی آزادراه مشهد خراسان رضوی مشهد باغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور سوادکوه به مدت پنج روز به‌صورت مقطعی مسدود شد.

یدالله جهان‌تاب ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اینکه به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت سال جاری دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این محور به مدت پنج روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان اینکه محدودیت به صورت شبانه‌روزی است، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان‌پذیر است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران از رانندگان خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 746920

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان