Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:46:45 GMT

محل تخلیه نخاله‌های سفال لالجین

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۲۱۳۴

محل تخلیه نخاله‌های سفال لالجین

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت: هنوز هم واحد‌ها و کارگاه‌هایی هستند که زیر بار هزینه حمل نخاله‌ها نمی‌روند و راحت‌ترین راه را تخلیه در مسیر رودخانه انتخاب کرده اندکه اگر در گشت و نظارت ها تخلیه بار مشاهده شود،  برای توقیف خودرو با نیروی انتظامی هماهنگی خواهدشد

معصومه پارچیان گفت:در سال های اخیر سرمایه‌گذار بازیافت قالب‌های گچی را در شهرستان بهار به ویژه لالجین نداشتیم، اما با پیگیری در کارگروه مدیریت پسماند استان، سرمایه‌گذاری کارخانه بازیافت قالب‎‌های گچی در مجاورت شهرک صنعتی لالجین را بنا کرد، اما هنوز ساخته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:سرمایه‌گذار کارش را انجام می‌دهد و ضایعات واحد‌های شهرک صنعتی لالجین را در محل واحد جمع‌آوری و دپو می‌کند و به کارخانه‌های سیمان انتقال می‌دهد تا به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار گیرد، اما بخشی که قابل استفاده نیست را شهرداری به محل دفن نخاله‌های ساختمانی منتقل و دفن می‌کند.

کارگاه‌های سفال در شهر لالجین نیز با شهرداری قرارداد دوره‌ای یا روزانه برای انتقال نخاله‌هایشان دارند. 

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار، شهرداری لالجین پارسال پاکسازی رودخانه قوری‌چای را انجام داد و نخاله‌هایش را منتقل کرد، اما باز هم غیرمجاز تخلیه می‌شود هر چند مانند حاد نیست.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوری چای شهرستان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن