Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@14:31:06 GMT

سهام‌داران تاکسیرانی آستارا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۲۱۴۵

سهام‌داران تاکسیرانی آستارا

مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا گفت: در سازمان حمل‌ونقل شهرداری آستارا ۴۰۰ تاکسی درون شهری وجود دارد که ۳۶۷ نفر از مالکان تاکسی، سهام‌دار این شرکت تاکسیرانی هستند.

بهزاد پیران در در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا سال ۱۳۶۰ تأسیس شده و تاکنون فعال خود را ادامه داده است، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا پنج عضو هیئت‌مدیره دارد و از ۴۰۰ دستگاه تاکسی ناوگان سازمان حمل‌ونقل عمومی این شهر ۳۶۷ نفر مالک تاکسی، سهام‌دار شرکت تعاونی تاکسیرانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در سال‌های گذشته دولت تسهیلات خوبی از جمله لوازم یدکی، قطعات خودرو و روغن از طریق اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور به رانندگان تاکسی اعطا می‌کرد، اما از ۱۵ سال پیش اعطای این تسهیلات متوقف شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا خاطرنشان کرد: سال ۱۳۹۹ سبد کالا به ارزش سه میلیون ریال برای ۲۵۰ از رانندگان، ماسک و مواد ضدعفونی کننده از سوی اتحادیه شرکت‌های تعاونی تاکسیرانی استان گیلان به شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا اعطا و میان تاکسیرانان توزیع شده است.

پیران تصریح کرد: دفتر شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا در خیابان شهید رستمیان و مرکز شهر قرار دارد و در حال حاضر به رانندگان تاکسی خدماتی مانند تعمیرات، تعویض روغن و نقاشی خودرو ارائه می‌شود، اما اگر شهرداری و شورای اسلامی شهر قطعه زمین مناسبی را به منظور احداث دفتر و گاراژ به شرکت اعطا کند، رانندگان تاکسی با فروش دفتر و سرمایه‌گذاری می‌توانند دفتر شرکت تعاونی تاکسیرانی، مغازه‌های خدمات فنی از جمله تعمیرگاه، صافکاری و باطری‌سازی اختصاصی شرکت را در این زمین احداث کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 596512

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستارا شهرداري آستارا سازمان حمل ونقل مسافر رانندگان تاکسی تسهیلات گيلان شهر شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری شهرداری ها پروژه های شهری طرح های شهری حمل و نقل عمومي حمل و نقل شهري تاکسیرانی ناوگان تاکسیرانی برنامه ریزی شهری مدیران شهری خدمات شهری تاکسیرانان تسهیلات حمایتی حمل و نقل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاک گذاری تاکسی های برقی تهران به کجا رسید؟ | توضیحات سرپرست تاکسیرانی درباره آخرین وضعیت تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین، امروز علی‌اصغر قائمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران گفت:در دی‌ماه سال گذشته نیز در محل سازمان تاکسیرانی از ۱۹۸ خودروی جک برقی که رنگ سیاه داشتند، رونمایی شد و نکته قابل توجه این است که این خودروها یا پلاک نداشتند و یا پلاکشان شخصی بود و پلاک تاکسی نداشتند.

او ادامه داد: حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و نکته اینکه کماکان یارانه دولتی از محل ماده ۱۲ و شورای اقتصاد تعیین تکلیف نشده است و فقط وعده ورود خودرو برقی داده شده است و هنوز شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی این مصوبه مشخص نیست.

اما حالا سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با بیان اینکه خودروهای برقی دو شرکت کرمان موتور و آرین، پلاک ملی را گرفتند، گفت: طبق گفته شورای عالی ترافیک ظرف دو هفته آینده وضعیت پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تعیین تکلیف می‌شود.

شادی مالکی با بیان اینکه طبق گفته شورای عالی ترافیک ظرف دو هفته آینده وضعیت پلاک گذاری تاکسی های برقی تعیین تکلیف می شود، گفت: رنگ تاکسی‌های برقی طبق مصوبه شورای عالی ترافیک آبی فیروزه ای است و باتوجه به اینکه پروژه برقی سازی جدید است و خودروهایی که در گام های اول وارد کشور شدند، مشکی و سفید هستند؛ مقرر شد تا این خودروها از طریق نصب برچسب های آبی فیروزه ای اجازه تردد در شهر را بگیرند.

او با بیان اینکه ثبت سفارش‌های بعدی به رنگ آبی فیروزه‌ای خواهد بود، گفت: فراخوان خودروهای برقی تا پایان هفته جاری منتشر می‌شود و وارد مرحله واگذاری به رانندگان خواهیم شد. در این فرایند تسهیلاتی را شهرداری تهران و تسهیلاتی را خودروساز ارائه می کند که امیدواریم که با استقبال رانندگان مواجه شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی درباره خدمات پس از فروش خودروهای برقی هم عنوان کرد: تمام خودروسازهای داخلی که اقدام به واردات این خودروها کرده اند، خدمات پس از فروش را ارائه می دهند. به طوری که کرمان موتور تعمیرگاه خدمات پس از فروشش را در هفته آینده راه اندازی و افتتاح خواهد کرد. باتوجه به اینکه این خودروها در گام های بعدی توسط این شرکت ها داخلی سازی می شوند، هر شرکت موظف به خدمات پس از فروش خواهد بود.

او با اشاره به موضوع تعهدات وزارت کشور برای ورود ون‌های تازه نفس به سیستم حمل و نقل عمومی گفت: وزارت کشور از محل ۶۴۰ ونی که قرار بود به ما تحویل بدهد، ۱۹۲ ون را تحویل داده که ۴۰ ون پلاک گذاری نشده است. علت تاخیر وزارت کشور این است که این نهاد در انتظار الحاقیه‌ای است که با ایران خودرو بسته شود و به دنبال آن به بقیه تعهدات خود عمل کند که شهرداری به طور مستمر پیگیر موضوع است.

کد خبر 846041 برچسب‌ها سوخت پاک خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • (تصویر) بانوی قاجاری که واردکننده تاکسی به تهران بود
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی تهران به کجا رسید؟ | توضیحات سرپرست تاکسیرانی درباره آخرین وضعیت تاکسی
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند