Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، از تولید، تامین و پخش بیش از ۲۰ هزار دقیقه برنامه از شبکه اشراق در طول دهه اول محرم امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، سید محسن لطیفی با اشاره به عزاداری مخلصانه و توام با بصیرت مردم ولایت‌مدار استان زنجان گفت: عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای‌ ایشان در تار و پود همه شیعیان طنیده شده ولی با توجه به عزاداری مخلصانه، به دور از خرافات و خالصانه مردم مومن استان زنجان که به حق پایتخت شور و شعور حسینی است، جلوه‌های بی‌بدیلی در عزاداری‌های این استان خلق و منعکس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ریزی مدون این مرکز برای پخش زنده عزاداری‌های نقاط مختلف استان و لزوم انعکاس عشق و ارادت عزاداران حسینی به ساحت ائمه اطهار، شهرهای مختلف و حتی روستاهای دور و نزدیک نیز در قاب شبکه اشراق دیده شدند.

رئیس رسانه استانی با قدردانی از خطبا، مادحان و هیئات مذهبی استان در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به تبیین فلسفه نهضت عاشورا در برگزاری مراسم عزاداری محرم، ادامه داد: در حوزه سیما، با برنامه‌ریزی صورت گرفته ائمه جمعه، واعظان و مادحان هیئات حسینی کل استان در رسانه استانی حضور پیدا کردند و در مجموع بیش از ۱۰ هزار و ۹۳۵ دقیقه برنامه از شبکه اشراق پخش شد.

لطیفی اظهار کرد: پوشش بزرگ‌ترین اجتماع شیعی در دسته حسینیه اعظم، برنامه عتیق، پوشش مستقیم دسته‌جات فاطمیون، مکتب‌الزهرا، احمدیه، حیدریون و زینبیه اعظم، احلی من العسل و شیرخوارگان حسینی و پخش عزاداری هیئات حسینی در مساجد استان، از دیگر برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام بود که در کنار سایر برنامه‌های روتین و تامینی به سمع و نظر مخاطبان شبکه اشراق رسید.

وی یادآور شد: شبکه استانی صدا نیز در قالب برنامه‌های عشق قافله‌سی، مصباح، عشق سوداسی، سراج و دل‌نوا در کنار پخش زنده اجتماعات عزاداری و سایر برنامه‌های روزمره و تامینی در مجموع به مدت ۷۹۶۵ دقیقه همراه با شنوندگان بود.

رئیس رسانه استانی با اشاره به عملکرد معاونت‌های خبر و فضای مجازی، عنوان کرد: معاونت خبر مرکز با تهیه و پخش ۲۵۹ مورد برنامه در قالب خبر، گزارش، تفسیر، گفت‌وگوی زنده خبری و ارتباط با بخش‌های خبر سراسری، اخبار رویدادهای عزاداری استان را با موضوع محرم در مجموع به مدت ۶۷۵ دقیقه پوشش داد.

معاونت فضای مجازی مرکز نیز با تولید و انتشار ۲۰۰ مورد عکس، ۵۰ متن، ۵ پوستر، ۵ اینفوگرافیک، ۷۰ مورد ویدئو، ۳۰ پادکست و ۷ استوری موشن به مدت ۴۶۰ دقیقه همراه مخاطبان خود بود.

وی افزود: دسته‌جات مختلف عزاداری مردم مومن استان از شبکه‌های مختلف رسانه ملی و شبکه‌های استانی و محلی رادیویی نیز به مدت ۱۱۴۹ دقیقه پخش شد که از آن جمله می‌توان به شبکه‌های سراسری و برون مرزی یک، دو، سه، چهار، شبکه خبر، افق، قرآن، آموزش، الکوثر، سحر آذری و جام جم‌های یک، دو و سه، شبکه  فرهنگ، معارف، شبکه های استانی خراسان رضوی، کرمانشاه، همدان، آذربایجان‌شرقی، البرز، خوزستان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، همچنین شبکه‌های محلی آبادان، کیش و رادیو مراغه اشاره کرد.

رئیس رسانه استانی همچنین از برقراری ۲۴ ارتباط زنده تلویزیونی با کربلای معلی به مدت۴۸۰ دقیقه خبر داد و ضمن قدردانی از ائمه جمعه و جماعات، عزاداران، هیئات حسینی و مادحانی که رسانه استانی را یاری کردند، خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان علی‌رغم وجود کمبودها و محدودیت‌های فراوان در حوزه امکانات و نیروی انسانی، با به‌کارگیری همه تجهیزات و نیروی انسانی خود و بهره‌گیری از دو واحد سیار تلویزیونی، واحد SNG، مایکرو ویو پرتابل، دو دستگاه کوادکم، چندین کیلومتر کابل‌گذاری صدا و تصویر و بهره‌گیری از خطوط پشتیبان فیبر نوری برای تضمین پایداری تصویر و در رأس تلاش شبانه‌روزی همکاران خدوم خود، تلاش کرد صحنه‌های بی‌بدیل عشق و ارادت مخلصانه مردم مومن استان را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) منعکس کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان رسانه ملی محرم رسانه استانی شبکه اشراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان

محسن منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مقصد نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید و برنامه‌های این سفر را اعلام کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی، پنجشنبه به استان سمنان سفر می‌کند.

منصوری، اظهار داشت: افتتاح نیروگاه سمنان، احیای بیش از ۱۶۰ واحد راکد و نیمه تعطیل و دیدار با مردم شهر‌های سمنان و شاهرود، از برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور است.

دیگر خبرها

  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد