Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه پارچیان گفت: هنوز هم واحد‌ها و کارگاه‌هایی هستند که زیر بار هزینه حمل نخاله‌ها نمی‌روند و راحت‌ترین راه را تخلیه در مسیر رودخانه انتخاب کرده اندکه اگر در گشت و نظارت ها تخلیه بار مشاهده شود،  برای توقیف خودرو با نیروی انتظامی هماهنگی خواهدشد

او گفت:در سال های اخیر سرمایه‌گذار بازیافت قالب‌های گچی را در شهرستان بهار به ویژه لالجین نداشتیم، اما با پیگیری در کارگروه مدیریت پسماند استان، سرمایه‌گذاری کارخانه بازیافت قالب‎‌های گچی در مجاورت شهرک صنعتی لالجین را بنا کرد، اما هنوز ساخته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار سرمایه‌گذار کارش را انجام می‌دهد و ضایعات واحد‌های شهرک صنعتی لالجین را در محل واحد جمع‌آوری و دپو می‌کند و به کارخانه‌های سیمان انتقال می‌دهد تا به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار گیرد، اما بخشی که قابل استفاده نیست را شهرداری به محل دفن نخاله‌های ساختمانی منتقل و دفن می‌کند.

کارگاه‌های سفال در شهر لالجین نیز با شهرداری قرارداد دوره‌ای یا روزانه برای انتقال نخاله‌هایشان دارند. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار افزود، شهرداری لالجین پارسال پاکسازی رودخانه قوری‌چای را انجام داد و نخاله‌هایش را منتقل کرد، اما باز هم غیرمجاز تخلیه می‌شود هر چند مانند حاد نیست.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوری چای شهرستان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحدهای صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.

وی به اهمیت حفظ زمین پاک و نقش مردم و مسئولان در تحقق آن در شهرستان اشاره کرد و گفت: همه باید خود را در حفظ زمین پاک بیش از گذشته مسئول بدانند.

زارع افزود: یکی از مهمترین مأموریت‌های این اداره در کنار تلاش و همراهی ادارات، کار فرهنگی و آموزشی برای فرهنگ سازی حفظ محیط از آلودگی‌ها است.

وی گفت: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.

کد خبر 6088495

دیگر خبرها

  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت