Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مقاومت آماده پاسخ به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه لبنان است.

به گزارش ایمنا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مصاحبه با المنار گفت: مقاومت آماده پاسخ به هرگونه تجاوز اسرائیل علیه لبنان است.

وی درباره اهمیت نقش شهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ و ماقبل آن در تحقق این پیروزی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن نصرالله سه شنبه هم در سالروز عاشورای حسینی در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: من به اسرائیلی‌ها اعلام می‌کنم که لبنان و مردمش دیگر از الآن به بعد غارت منابعشان را نمی‌پذیرند. ما آماده تمام احتمالات هستیم. به اسرائیل می‌گویم هرگونه تجاوزی علیه فردی در لبنان بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

وی گفت: ما در روزهای آتی منتظر جواب دشمن صهیونیستی درباره خواسته‌های لبنان در خصوص ترسیم مرزهای دریایی هستیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 596533

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله اسرائیل لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار شیخ علی الخطیب، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به عملیات وعده صادق نیروهای مسلح کشور علیه مواضع رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این چند روز اخیر که به جنایات رژیم صهیونسیتی در منطقه و واقعه کنسولگری پاسخ داده شد، روزهای پیروزی امت اسلامی تلقی می‌شود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امام موسی صدر و سید حسن نصرالله نقش موثری در یکپارچه سازی لبنان و شیعیان داشتند و همراهی این کشور با مردم مظلوم فلسطین حقیقتاً مایه مباهات و افتخار است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در کنار مقاومت و مردم لبنان ایستاده و در غم و شادی آنان خود را سهیم می‌داند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: تعامل و همدلی طوایف اهل سنت، شیعیان و مسیحیان در لبنان بی نظیر است و امیدواریم همبستگی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونسیتی تا پایان باقی بماند.

شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و همچنین از پاسخ قاطع ایران در برابر رژیم اشغالگر قدس قدردانی کرد.

کد خبر 6080883

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید
  • حزب الله : از رویارویی با اسرائیل و حمایت غزه عقب نمی‌کشیم
  • ببینید | ۳۵ عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند