Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، این محفل که هر ماه با عنوان «در حلقه رندان» برگزار می‌شود، به مناسبت ایام عزاداری محرم با عنوان «رندان تشنه لب» برگزار شده و در آن اشعاری به مناسبت این ایام توسط شاعران طنز خوانده می‌شود.

گفتنی است اجرای این برنامه را رسالت بوذری بر عهده داشته و جمعی از شاعران جوان و پیشکسوت تازه‌ترین یا شناخته شده‌ترین سروده‌های مناسبتی خود را می‌خوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی انسانی، یوسفعلی میرشکاک، محمدعلی مجاهدی، عباس احمدی، اسماعیل امینی، امید مهدی‌نژاد، سیدعبدالجواد موسوی، نادر ختایی، سیامک روشن، شهاب جدا، محمدحسین مهدویان، امین شفیعی و… در این برنامه حضور خواهند داشت.

«رندان تشنه لب» به همت دفتر طنز حوزه هنری و مؤسسه سپهر سوره هنر و برگزار می‌شود.

حضور در این محفل شعر برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رندان تشنه لب دفتر طنز حوزه هنری علی انسانی یوسفعلی میرشکاک محمدعلی مجاهدی اسماعیل امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استان کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • محفل شعر وعده صادق برگزار شد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد