Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از فرهنگ ایثار و شهادت است که باید با استفاده از رسانه به عنوان مهم‌ترین ابزار، این فرهنگ برای نسل آینده تبیین و ترویج شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسن رضانیا در ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان همدان، افزود: زیبایی فرهنگ ایثار در دوران دفاع مقدس باید در عرصه و صحنه زندگی مردم ورود کند به نحوی که جوانانی که آن دوران را ندیدند نیز به خوبی آن را حس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دفاع مقدس را مردم اداره کردند بنابراین برای ماندگاری این گنجینه عظیم، مردم باید پای کار بیایند.

رضانیا تصریح کرد: اگر مردم وارد برنامه‌ریزی‌های هفته دفاع مقدس شوند، صحنه‌های زیبایی همچون دهه اول محرم امسال خلق خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از سران فتنه، تاکید کرد: وقتی این آدم پلید پس از عاشورای حسینی اظهار نظر کرد، مردم در یک اتفاق بزرگ با حضور در صحنه، عشق و ارادت خود را به امامت و ولایت و ائمه اطهار(ع) نشان دادند و یک بار دیگر سرمایه اجتماعی نظام با امامت و ولایت پیوند خورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: حضور مردم در این مناسبت‌ها و این صحنه‌ها موجب رشد و افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: به یک آدم سقوط کرده ماموریت داده می‌شود تا سیاهی‌ها را محو کند و تحت شعاع قرار دهد و حرف‌های بی ارزشی که در شان خودش هست را نثار قهرمان ملی و بزرگ ما کند، اما مردم با حضور خود این نیرنگ را به طور کانل خنثی کردند.

رضانیا گفت: هفته دفاع مقدس از نقاط قوت، اقتدار و عزت نظام است و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های مرتبط اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ستاد بزرگداشت این هفته را تشکیل دهند، اظهار داشت: کلیات برنامه‌های این هفته به تصویب رسیده است و پیشنهادات اعضای ستاد برای برگزاری بهتر برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته ارائه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت کمی ضعیف عمل شده و از ابزارهایی که این فرهنگ را تقویت می‌کند به خوبی استفاده نشده است.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت را به هفته دفاع مقدس خلاصه نکنیم و این فرهنگ را باز کنیم و با حمایت بیشتر، مصادیق آن را گسترش دهیم.

رضانیا تصریح کرد: نسل جوان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود و این فرهنگ باید در عمق زندگی مردم نفوذ کند. 

وی خاطرنشان کرد: سفر رییس جمهور و هیات دولت به همدان به عنوان یک برنامه نمونه کشوری شناخته شد که حاصل هماهنگی مسوولان و مدیران بود که دست در دست هم برنامه‌ها را مدیریت کردند.

رضانیا افزود: مدیریت ارشد استان به عنوان یک قوه عاقله پشت این برنامه بود و یک موج متحد را برای انجام خوب برنامه‌های این سفر پر برکت ایجاد کرد.

وی ادامه داد: با اذعان و ارزیابی نهاد ریاست جمهوری و شخص رییس جمهور، سفر دولت به استان همدان یکی از منظم ترین سفرهای استانی بود که امیدواریم مصوبات این سفر نیز به خوبی اجرا شود.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان معاون استاندار همدان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان فرهنگ ایثار و شهادت استاندار همدان هفته دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورامین در لیالی قدر میزبان شهید گمنام است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی امینی، بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم مؤمن و ولایت مدار ورامین مفتخرند از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به مدت ۵ شب میزبان شهیدی گمنام از دوران دفاع مقدس در برنامه‌ها و مراسم احیا شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی باشند.

وی افزود: حضور بابرکت این شهید بر معنویت مراسم خواهد افزود و باعث معطر شدن فضای مراسم به عطر ایثار و شهادت خواهد شد.

امینی گفت: مردم شهرستان ورامین که در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت به ویژه در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور حداکثری و مؤثر داشتند قدردان شهدا بوده و خواهند بود.

کد خبر 6064979

دیگر خبرها

  • ورامین در لیالی قدر میزبان شهید گمنام است
  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • پویشی برای تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود