Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، درحالی‌که انتظار می‌رفت سینماها با ۲ فیلم جدید ابلق و شب طلایی، تعداد آثار در حال نمایش خود را در مرز ۱۵ فیلم نگه‌دارند اما اعلام سخنگوی شورای صنفی نمایش مبنی بر آغاز نمایش ۳ فیلم دیگر از چهارشنبه این هفته، تعداد آثار روی پرده را به ۱۸ فیلم می‌رساند که تبعات بسیاری برای تمامی آثار در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین ساخته حمید زرگرنژاد، یک درام اجتماعی است. برای مرجان که متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی‌ونهم فجر بود، نتوانست خود را به فهرست ۱۶ فیلم بخش رقابتی این رویداد برساند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: مرجان طی یک درگیری برای دفاع از خود متهم شده است و امیر برای ملاقات در زندان، مطابق با قوانین باید با او ازدواج کند. امیر، موتورسوار ماهری است و بر روی دیوار مرگ نمایش می‌گذارد، او با همه مشکلات به دنبال رهایی مرجان است و به سختی او را به مرخصی آورده اما مرجان از امیر می‌خواهد تا هر دو از کشور بگریزند.

در این فیلم، پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، برزو ارجمند، فریبا متخصص، علیرضا استادی، رامین راستاد، محمد همایون‌پور، امید روحانی، مریم بوبانی و جمشید هاشم‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رویای سهراب را علی قوی‌تن در سال ۹۷ جلوی دوربین برد. این فیلم که نخستین تصویرگری سینمایی از سهراب سپهری است، راوی زوایای پنهان و دیده نشده‌ای از این شاعر است.

در این فیلم، علی قوی‌تن، بهاره کیان‌افشار، ترلان پروانه، لاله اسکندری، مهدی سلطانی، ابوالفضل میری، مینا جعفرزاده و فاطمه کرم‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کمدی بانک‌زده‌ها را جواد اردکانی در سال ۹۹ جلوی دوربین برده است. فیلمی که یکی از آخرین نقش‌آفرینی‌های علی انصاریان محسوب می‌شود.

فیلم، درباره چند سارق بانک است. آنها یک سرقت کلان انجام داده‌اند و اکنون باید پولی را که به چنگ آورده‌اند، تقسیم کنند اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم این است که هیچ کدام به دیگری اعتماد ندارد. آنها چاره را در این می‌بینند که از یک شخص قابل اعتماد کمک بگیرند.

در این فیلم کمدی، علی انصاریان، نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، بیژن بنفشه‌خواه و الناز عبدی بازی کرده‌اند.

تعدد فیلم‌های اکران سبب می‌شود تا تمامی فیلم‌ها، آن‌گونه که باید، دیده نشوند که نتیجه این دیده نشدن، گیشه ضعیف آثار و پائین کشیده شدن آن فیلم‌ها، از روی پرده است. اتفاقی که طی ماه‌های اخیر و به فراخور تعدد آثار روی پرده، در مورد بسیاری از فیلم‌ها اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها فیلم رویای سهراب برای مرجان بانک زده ها علی انصاریان بهاره کیان افشار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلم رویای سهراب برای مرجان بانک زده ها فیلم رویای سهراب برای مرجان بانک زده ها علی انصاریان بهاره کیان افشار فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود
  • رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان + فیلم
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • (ویدئو) رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عمومی آثار صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • نمایشگاهی بزرگ برای خالق مجسمه‌های خال‌دار
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه