Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@13:10:06 GMT

گرداندن ۴ ارازل و اوباش خطرناک تهران در خیابان مرتضوی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۸۹۵۸

گرداندن ۴ ارازل و اوباش خطرناک تهران در خیابان مرتضوی

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۸ ارازل و اوباش خطرناک جنوب تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ساعت 16 دوشنبه، 24 مردادماه سال جاری، ماموران پلیس امنیت 4 ارازل و اوباش خطرناک را که در خیابان مرتضوی شرارت کرده بودند، برای درس عبرت دیگر اشرار به محل مورد نظر منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اظهار کرد: با وقوع درگیری در خیابان مرتضوی تهران بین 12 ارازل و اوباش موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از مأموران پلیس امنیت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی ماموران پلیس مشخص شد، در این درگیری تعدادی از مردم آسیب دیدند و ارازل و اوباش در خیابان مرتضوی اقدام ایجاد رعب و وحشت کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه 4 نفر ارازل و اوباش در این درگیری به شدت مجروح شدند، تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع تیمی از ماموران پلیس امنیت وارد عمل شدند و با رصد‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه 8 نفر از متهمان را دستگیر کردند‌.

راستی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی مقام محترم قضایی  راهی مخفیگاه متهمان شدند و در یک عملیات هماهنگ 8 ارازل و اوباشی را دستگیر کردند.

رئیس عملیات پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه 4 نفر از ارازل و اوباش‌ها در درگیری مذکور، مجروح شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی به جرم خود مبنی بر تخریب اموال شهروندان، ایجاد رعب و وحشت در خیابان مرتضوی اعتراف کردند.

قتل مرد روستایی در امامزاده داوود به دلیل حقابه‌!قتل یک پیرزن با 30 ضربه چاقو توسط فرزندش در جنوب تهران!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خیابان مرتضوی ارازل و اوباش ماموران پلیس پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوار و اسلحه‌ به دست خیابان اندرزگو دستگیر شدند

تصاویری از این اراذل و اوباش که با اسلحه مردم را تهدید و پلیس را به مبارزه می‌طلبیدند منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: میزان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها