Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمارف بهترین تیم تاریخ اروگوئه را منتشر کرده است

کشور اروگوئه بهترین تیم سالهای 1924 تا 1930 دنیا بود که در این مدت 2 بار قهرمان المپیک و یک بار قهرمان جهان شد، آنها قهرمانی در جام جهانی را 20 سال بعد تکرار کردند.

به گزارش طرفداری، اروگوئه در سالهای منتهی به عدد صفر عملکرد خوبی در جام جهانی داشته است، آنها 2 بار در سالهای 1930 و 1950 قهرمان جام جهانی شده و 2 بار در سالهای 1970 و 2010 عنوان چهارم مسابقات جام جهانی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون بین المللی تاریخ و امار فوتبال جهان اسامی بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اروگوئه را به شرح زیر اعلام کرده است:

دروازه بان: لادیسلاو مازورکیویچ مدافعان: خوزه ناسازی، خوزه سانتاماریا، دیگو گودین، آبدولیا وارلا خط میانی: خوزه لئوناردو آندراده، انزو فرانچسکولی خط حمله: لوئیز کوبیلا، هکتور اسکارونه، لوییس سوارز، خوان آلبرتو شیافینو

اما بازیکنانی هستند که در فهرست تیم اول تاریخ فوتبال اروگوئه از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار نیستند اما جزو بهترین های تاریخ فوتبال اروگوئه بوده اند، این نفرات عبارتند از روکه ماسپولی، پائولو مونته رو، پدرو روچا، دیه گو فورلان، ادینسون کاوانی، آلوارو رکوبا

اخبار داغ 

درآمد قابل توجه شباب الاهلی از انتقال قرضی مهدی قائدی به استقلال هورا، شرزود تمیروف برای پرسپولیس گل زد! کریستین رومرو و کشیدن موهای مارک کوکوریا در صحنه گل دوم تاتنهام به چلسی / عکس استوری کونته خطاب به توخل: حقت بود به زمین می انداختمت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون بین المللی تاریخ جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک

در  ایجاد مطلوب ترین شرایط به منظور کسب سهمیه المپیک پاریس تعدادی از ملی پوشان دو و میدانی که شانس کسب این سهمیه را دارند طی روزهای مختلف با حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دیدار و برنامه‌های خود را به وی ارائه کردند. 

در همین راستا ،فرزانه فصیحی،مهدی صابری،حسن تفتیان و مهدی پیرجهان از جمله قهرمانانی  هستند که هر کدام به صورت جداگانه با حسین مطیعی دیدار و پیرامون ایجاد بهترین شرایط ممکن به منظور تسهیل در راه کسب سهمیه المپیک و پس از آن حضوری مقتدرانه در این بازی‌ها  بحث و تبادل نظر نمودند و نیازهای خود را برای رسیدن به این مهم بیان کردند.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز،ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ملی پوشان کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک خطاب به آنان اظهار داشت:من تمام  ظرفیت و پتانسیل فدراسیون دو و میدانی را  در جهت کمک به شما عزیزان به کار خواهم گرفت و در این راه از هیچ گونه کمک و حمایتی دریغ نخواهم کرد،تا به این واسطه بتوانید در بهترین شرایط ممکن با حضور در اردوها و مسابقات بین المللی آتی خود را برای کسب این سهمیه آماده کنید و یقین دارم با توجه به توانمندی  و عملکرد خوب شما می‌توانید نتایج قابل توجهی را کسب کنند. 

مطیعی در پایان تاکید کرد، از همکاران فدراسیونی خواسته ام به هیچ وجه در مسائل مربوط به اتنخابات ورود نکنند به ملی پوشان عزیز هم توصیه دارم از حاشیه انتخابات دور بمانند و تمرکز خود را کاملا بر روی انجام تمرینات و کسب بهترین نتایج معطوف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟