Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما عالمیان، دارنده مدال نقره  مسابقات تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  درباره این رقابتها گفت: مسابقات از لحاظ کیفی سطح خوبی داشت و  ورزشکاران مطرحی  از کشورهای ترکیه، قزاقستان و .... در قونیه حضور پیدا کرده بودند. بهترین بازیکنان همگروه من بودند و خیلی راحت به فینال صعود نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من  در گذشته از ورزشکار قزاقستان در بخش انفرادی  شکست خورده بودم، اما این بار توانستم او را ببرم.  

او ادامه داد: متاسفانه قبل از بازی های کشورهای اسلامی به کرونا مبتلا شدم به همین علت تمرینات مداومی نداشتم و همین موضوع باعث شد که از لحاظ قوای جسمانی در مرحله فینال کم بیاورم.یک فینال تمام ایرانی  بین من و هدایی برگزار شد و  مسابقه ما حدود یک ساعت و نیم طول کشید و در نهایت من به هدایی باختم. 

نحوه برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی خوب نبود 

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: متاسفانه نحوه برگزاری مسابقات خیلی خوب نبود و من تا روز مسابقه‌ام خبر نداشتم در چه زمانی باید بازی کنم.

عالمیان گفت: به نظرم  اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز و مدیر تیم های ملی به عنوان تصمیم گیرندگان فدراسیون باید  همه بازیکنان را به یک چشم ببینند و روی ورزشکار خاصی زوم نکنند.  به هر حال فشارها از لحاظ  روحی و ذهنی معطوف به من بود تا شکست نخورم.

دارنده مدال نقره بازی‌های کشورهای اسلامی ادامه داد: پس از پایان بخش انفرادی بنا بر نظر سرمربی تیم در بخش تیمی در جدول مقدماتی بازی نکردم و فرصت ریکاوری به من داده شد تا مهیای بازی‌های سخت‌تر تیم شوم.  عملکرد من،نوشاد و افشین  عالی بود و با شایستگی به مدال طلا رسیدیم اگر چه تمام فشارها روی من بود به نحوی که در بازی با ترکیه توانستم نفر اول آن را کشور شکست دهم. در فینال هم با عربستان کار چندان سختی نداشتیم. واقعأ با درایت بچه‌ها بهترین نتیجه را رقم زدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز نیما عالمیان بازی های کشورهای اسلامی کشورهای اسلامی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است

قهرمان گرنداسلم آمریکا ۲۰۰۳ از وضعیت جسمانی تنیسور شماره یک جهان ابراز نگرانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اندی رادیک، قهرمان تنیس اوپن آمریکا در مورد شکست نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان در نیمه‌نهایی مسابقات سری مسترز در مونت کارلو (موناکو) صحبت کرد. این صربستانی برابر کسپر رود نروژی با نتایج 4 بر 6، 6 بر 1، 4 بر 6 شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم

اندی رادیک به تنیس چنل گفت: وضعیت جسمانی نواک جوکوویچ نگران کننده است. شما کسی را نمی‌بینید که زود خسته شود و با ادامه مسابقه قدرت پیدا کند. نمی‌دانم چیست. در ست اول، نواک خسته به نظر می‌رسید، او از نظر بدنی خسته بود. سپس نواک به نظر سرعت خود را پیدا کرد و برگشت اما مشکلاتی نیز در ست آخر به وجود آمد. به نظر می‌رسید که نواک یک هفته دنبال چیزی می‌گشت. این وضعیت جسمانی نواک جوکوویچ هشدار دهنده است.

در مسترز مونت کارلو استفانوس سیتسیپاس یونانی با پیروزی برابر کسپر رود به عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است