Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@14:28:08 GMT

طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی اختصاصی؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۴۵۳۲

طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی اختصاصی؟

طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی اختصاصی؟ مسئله این است

یکی از مهم‌ترین دغدغه کاربران هنگام آغاز پروزه طراحی سایت ، تصمیم‌گری بر سر موضوع انتخاب نوع طراحی آن است. طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی اختصاصی؟مسئله این است

ما در این مبحث قصد داریم به شما کمک کنیم تا در چه مواقعی از طراحی با وردپرس استفاده کنید و در چه مواقعی از طراحی اختصاصی

بررسی طراحی سایت با وردپرس

سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) یک نوع غالب آماده هستند که بدون دانش کدنویسی می‌توان سایت طراحی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سیستم‌های مدیریت محتوا محبوب می‌توان به وردپرس، پرستاشاپ، جوملا و... اشاره کرد. در طراحی سایت با وردپرس از زبان برنامه نویسی PHP استفاده می‌شود. امروزه بیش از 75 میلیون از سایت‌های دنیا بر پایه وردپرس است. بیش از 60 درصد وب‌سایت‌ها با استفاده از وردپرس طراحی شده‌اند. همچنین 90 درصد وب‌سایت‌های جهانی با استفاده از زبان PHP نوشته شده‌اند. این خود گواه بر قدرتمند بودن آن است.

وردپرس یکی از پرکاربردترین سیستم‌های مدیریت محتوای جهانی است که بدلیل استفاده آسان و ساختار سئو بیس آن از محبوبیت فراوانی در میان طراحان سایت و کاربران برخوردار است. وردپرس از سال 2003 تا کنون از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا شناخته شده و مدام در حال به‌روزرسانی است. سایت‌های موفقی همچون: ناسا، BBC آمریکا و یاهو در غالب وردپرس طراحی شده است.

وردپرس برای چه افرادی مناسب است؟

برنامه نویسی تمامی امکانات یک سایت نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی می‌باشد. در سیستم وردپرس یکسری امکانات بصورت از پیش آماده شده وجود دارد که بسیار مقرون بصرفه‌تر از طراحب بر اساس کدنویسی می‌باشد. افرادی که در ابتدای راه هستند و یا نمی‌خواهند هزینه زیادی برای طراحی سایت کنند از سیستم وردپرس استفاده می‌کنند.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

استفاده آسان با استفاده از وردپرس، بدون دانش کدنویسی می‌توانید سایتی طراحی کنید.

برخی از ویژگی های برجسته سیستم وردپرس :

پلاگین‌های رایگان مناسب‌ترین قیمت برای طراحی سایت بهینه سازی و ساختار سئو سرعت بالای وردپرس فضای مدیریت محتواهایی خوب فراگیر بودن وردپرس قابلیت اشتراک گزاری قابلیت منبع باز بودن یا ((open source دسترسی آسان بهبود کیفیت تجربه کاربری رابط برنامه نویسی نرم افزاری پشتیبانی قوی و همیشگی وردپرس کارآ بودن امنیت بالای وردپرس قابلیت خرید و فروش آنلاین استفاده از شورت کدها ابزار مدیریت پروژه ساخت انجمن در سایت طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی

مجموعه تهران سایت یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مجموعه‌های فعال در حوزه طراحی و سئو سایت می‌باشد. این مجموعه یک سیستم مدیریت محتوا اختصاصی مشابه وردپرس طراحی کرده است. قیمت طراحی اختصاصی کمی بیشتر از وردپرس می‌باشد. بعد از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه تهران سایت می‌توانید انتخاب کنید که کدام روش مناسب حوزه کسب و کارتان می‌باشد.

دلایل پائین بودن قیمت طراحی سایت وردپرس چیست؟ سیستم وردپرس به گونه‌ای طراحی شده که یکسری کد از پیش نویس دارد و احتیاجی به کدزنی ندارد. وجود بیش از صد ماژول رایگان ویدئوهای آموزشی کار با وردپرس بصورت رایگان در دسترس عموم است و خودتان می‌تواند وب‌سایتتان را مدیریت کنید. وجود ماژول‌های امنیتی بالا و کاملاً رایگان وردپرس از سرعت مناسبی برخوردار است و در جهت ارتقا سرعت از برنامه‌هایی با قیمت مناسب می‌توانید استفاده کنید دلایل بالاتر بودن طراحی سایت اختصاصی برنامه‌نویسی اختصاصی و منحصر بفرد برای همان وب‌سایت با امنیت بالا طراحی یک سایت کاملاً حرفه‌ای و باکیفیت بالا طراحی امکانات خاص و ویژه جهت افزایش بازدید سرعت بالای لود سایت دسترسی به منابع کدها طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی اختصاصی

اگر بودجه‌ای که برای این‌کار در نظر گرفته‌اید بالاست و می‌خواهید یک کار حرفه‌ای با کیفیت داشته باشید از طراحی با کدنویسی اختصاصی استفاده کنید. در طراحی سایت با کدنویسی اختصاص ظاهر سایت بصورت ویژه‌ای جذاب و حرفه‌ایست. از آن‌جایی که اولین چیزی که کاربران هنگام ورود سایت با آن مواجه می‌شوند، ظاهر سایت است طراحی با کدنویسی اختصاصی جلوه ویژه‌ای به وبسایت شما می‌دهد.

هر چه هزینه بیشتری برای طراحی سایت در نظر بگیرید نتیجه حرفه‌ای‌تری بدست خواهید آورد. در مجموعه تهران سایت این پکیج را می‌توانید مشاهده کنید که قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به سایر موارد دارد. قیمت بالاتر این پکیج نسبت به سایر موارد به دلیل صرف زمان بیشتر و طراحی خلاقانه و منحصر بفرد با امکانات ویژه برای برند شماست.

همه‌ی این موارد بستگی به بودجه‌ای دارد که در نظر می‌گیرید. در ابتدای امر می‌توانید برای طراحی سایت از غالب آماده وردپرس استفاده کنید. که هزینه کمتری احتیاج دارد. پس از آن با رونق کار می‌توانید سایت خود را ارتقا دهید و به ورزن پیشرفته‌تر ارتقا دهید.

طراحی سایت با وردپرس و کدنویسی اختصاصی با تهران سایت

مجموعه تهران سایت با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص در حوزه طراحی سایت در خدمت شما عزیزان می‌باشد. جهت اطلاع دقیق از تعرفه‌های طراحی سایت به وب‌سایت مجموعه Tehransite.com مراجعه کرده و یا با استفاده از شماره تلفن 77711200-021 با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان آنان بهره‌مند شوید.

کد خبر 596920

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طراحی سایت کدنویسی برنامه نویسی سایت وردپرس اینترنت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سیستم های مدیریت محتوا مجموعه تهران سایت برای طراحی سایت نویسی اختصاصی برنامه نویسی سیستم وردپرس استفاده کنید حرفه ای وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز :

آزمون اختصاصی گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

در نوبت اول آزمون سراسری در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. 

آزمون برای گروه‌های آزمایشی هنر و زبان نیز عصر امروز و گروه آزمایشی تجربی فردا برگزار می‌شود.

امسال برای نخستین بار آزمون فرهنگیان هم برگزار می‌شود، در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال