Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده بوکسور تازه درگذشته از فدراسیون بوکس شکایت کرد

خانواده بوکسور جوانی که چند روز قبل در جریان اردوهای تیم ملی دچار مشکل شده و دار فانی را وداع گفت، از فدراسیون بوکس شکایت کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، هفته گذشته در جریان برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس جوانان در شهرستان کامیاران، محمد امین روستایی بوکسور همدانی در پایان یکی از جلسات تمرینی دچار ناراحتی شده و پس از انتقال به بیمارستان، مشخص شد که دچار ضایعه مغزی شده و تلاش پزشکان به نتیجه نرسید و این جوان با آتیه به دیار حق شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اظهار نظر مقامات محلی در این خصوص و تاکید بر قصور مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی، خانواده روستایی از فدراسیون و مربیان شکایت خود را به مراجع قضائی ارجاع داده‌اند.

یکی از نزدیکان این خانواده گفت:

آقایان می‌فرمایند بلافاصله با حضور اورژانس، محمد امین به بیمارستان منتقل شده که این بلافاصله به زعم آقایان بیش از یک ساعت زمان برده است. ساعت شش عصر روز تاسوعا این اتفاق افتاده، ولی ساعت ۲۲ همان شب به بیمارستان سنندج منتقل شده است! بدون شک این موضوع را تا انتها پیگیری خواهیم کرد و در اولین قدم هم از مسئولان فدراسیون و مربیان شکایت کرده‌ایم.

وی در پایان گفت:

منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی بعد از کالبد شکافی هستیم تا مراحل را ادامه دهیم.

اخبار داغ 

رونمایی از لیست هزینه‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران / فیلم استقلال به رکورد پرسپولیس در لیگ نرسید؛ رکورد مجموع دست استقلال است دست دادن آنتونیو کونته و توماس توخل به روایت کاریکاتور عمر مومنی کلوپ: اقدامات بارسلونا را درک نمی کنم؛ وقتی شما پول ندارید، قاعدتاً نمی توانید هزینه کنید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام حاجی حسینلو روحانی جهادی خویی را تسلیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج روحانی جهادی حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو که با مجاهدت و پیگیری‌های مجدّانه برای خدمت به مستضعفین و محرومیت‌زدایی پیشگام بودند، موجب تألم خاطر گردید.

این خدمت‌گزار دلسوز و توانمند که همراه با خانواده معززشان در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور از جمله امدادرسانی به زلزله زدگان خوی، کرمانشاه، قصر شیرین و سیل زدگان لرستان انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.

 اینجانبان درگذشت این روحانی مجاهد، فرزند و برادر شهید را که علاوه بر تلاشهای جهادی، در سنگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نسلی مومن و مخلص نیز اهتمام جدی داشت، به اعضای بیت معزز مرحوم، هم ‌سنگران ایشان در عرصه جهاد و مردم شریف شهرستان خوی تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم و خانواده ایشان رحمت واسعه و هم‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت می نمائيم. ان‌شاءالله خدمات و تلاش‌های این جهادگر جوان در راه حق و خدمت به انقلاب و محرومین، مرضی درگاه احدیت و موجب ارتقای مقامات اخروی آنمرحوم گردد.


سيد مهدى قريشى
نماينده ولى فقيه در استان
و امام جمعه اروميه 

محمدصادق معتمدیان 
استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد