Web Analytics Made Easy - Statcounter
2024-04-29@09:33:05 GMT

خرید جم و ان سی، یو سی بازی های پابجی نیو استیت، فری فایر و روباکس روبلاکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۶۵۵۲۷

خرید جم و ان سی، یو سی بازی های پابجی نیو استیت، فری فایر و روباکس روبلاکس

خرید انواع جم ، الماس و شارژ بازی های پابجی نیو استیت ، فری فایر ، روباکس روبلاکس ، ماین کرافت و لیگ آف لجند از سایت فروش جم و الماس گیفت جو ، با تضمین بهترین قیمت و تحویل آنی

 

جم بازی چیست؟

جم بازی یک واحد پول به حساب می آید مانند دلار یا هر واحد پول دیگری با این تفاوت که جم ها معمولا در دنیای بازی کاربرد دارند و از جم ها فقط می توانید درون بازی ها استفاده کنید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گاهی برای انجام بعضی از مراحل یا خرید وسایل مورد نیاز در طول بازی باید تعداد زیادی جم هزینه کنید . که در این صورت برای این که بتوانید از سایر پلیر ها جلوتر باشید باید جم های زیادی هزینه کنید . اما به همین راحتی ها هم نیست ! زیرا تعداد جم های دریافتی شما از خود بازی بسیار محدود است .
مثلا شما رای خرید یک وسیله به 100 جم نیاز دارید اما شما 30 جم بیشتر ندارید . حالا باید چه کار انجام بدید ؟
شرکت های سازنده بازی برای رفع این مشکل جم های بازی ها را در بسته های مختلف عرضه میکنند که شما می توانید آن ها را تهیه و استفاده کنید تا به آسانی بتوانید وسایل مورد نیاز خود را در بازی خریداری نمایید .
البته خرید این جم ها به علت تحریم ها برای پلیر های ایرانی آسان نیست و تغیربا نمیتوان به صورت مستقیم اقدام به خرید جم ها کرد
سایت گیفت جو یکی از سایت های اراعه دهنده خدمات جم بازی در ایران است که با سابقه درخشان در خدمت مشتریان عزیز می باشد.
معرفی بازی پابجی نیو استیت
بازی pubg new state بعد از بازی پر ترفدار پابجی آمد و جزء دسته بازی های بتل رویال قرار دارد، شیوه بازی کردن در این گیم بسیار راحت همانند پابجی معمولی می باشد و تنها هدف این بازی این است که شما تا انتهای بازی زنده بمانید و در برابر مهاجمانی که در روبه روی شما قصد کشتن شما را دارند دفاع کنید. شما از طریق یک هواپیما که حاوی 100 پلیر هستند وارد بازی می شوید و باید به سرعت اسلحه و مهمات و جلیقه ضدگوگله خود را بر تن کنید و هرکسی را که غیر از یار خودی شماست را نابود کنید.

خرید یو سی | UC و ان سی | NC پابجی نیو استیت

هر بازی دارای ارز دیجیتالی اختصاصی خود می باشد و در بازی پابجی موبایل نیو استیت نام ان سی و یو سی را به خود داده است، شرکت Krafton بازی پابجی نیو استیت را ساخته و ارز NC و UC را وارد بازی کرده است و شما برای دریافت آیتم های کم یاب از جلمه اسکین های اسلحه و اسکین های کارکتر نیازمند اِن سی و خرید کریت باکس و گردونه های شانسی بازی هستید که تنها با پرداخت NC و UC برای شما باز می شود.
شما برای خرید جم ان سی و یو سی پابجی نیو استیت می توانید به سایت گیفت جو مراجعه فرمایید .

معرفی بازی فری فایر:

بازی free fire توسط استودیو ۱۱۱dots Studio ساخته شده است که این شرکت در کشور ویتنام است، سبک این بازی شوتر سوم شخص می باشد و هم اکنون می توان از گوگل پلی و اپ استور این بازی را دانلود کرد و از بازی لذت برد.یکی از بازی های هیجان انگیز Garena Free Fire است که در این بازی 49 پلی در 10 دقیقه نبرد می کنند تا یک شخص یا یک گروه زنده بماند و اینگونه برنده بازی مشخص شود. این بازی جزء دسته بازی های اکشن و محبوبیت بسیار بالایی در کنار کالاف دیوتی موبایل و پابجی دارد.

خرید جم بازی فری فایر:

این بازی توانسته با الهام از بازی پابجی صحنه های نبرد عالی را با گرافیکی خیره کننده ایجاد کند اما تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد زیرا پابجی با 100 پلیر مواجه هستید اما در Free Fire تنها شما با 49 بازیکن سروکار دارید، برای برنده شدن بازی فری فایر باید هوشمندانه عمل کنید و ذهن دشمن را بخوانید. وجود ایونت یا جم فری فایر باعث شده است که افراد بخواهند نسبت به قبل خود بهتر بازی کنند و همچنین با وجود اسکین های اسلحه و اسکین های افراد شما می توانید در حین بازی ترس به جان دیگر بازیکنان و پلیر های دیگر بندازید و بتوانید با سرعت بیشتری رتبه خود را در بازی فری فایر افزایش دهید.
شما می توانید برای خرید جم بازی فری فایر به سایت گیفت جو مراجعه فرمایید و اقدام به تهیه جم های 1 ، 2 ، 5 ، 10 ، 15 ، 20 دلاری فری فایر با تضمین بهترین قیمت و تحویل آنی نمایید .

معرفی بازی روبلاکس

بازی روبلاکس (Roblox) یک پلتفرم بازی آنلاین اینترنتی چند نفره می باشد که به هر شخصی اجازه می دهد یک بازی آنلان چند کاربره طراحی نماید و آن را از طریق برنامه روبلاکس منتشر کند .بازی های اراعه شده برای روبلاکس در ژانر های متفاوتی در دسترس می باشد . این بازی در سبک بازی های شبیه به بازی های ماین کرفت می باشد . همچنین باید بببه این نکته اشاره کرد که واحد پولی این ببازی روباکس Robux می باشد .

 

خرید جم بازی روباکس روبلاکس

روبلاکس یک محیط بازی است و به خودی خود یک بازی نیست. میلیون‌ها بازی مختلف در روبلاکس وجود دارد. مطمئناً این بازی‌ها دارای ظاهر و احساس مشابهی هستند، زیرا همه آن‌ها در یک محیط گرافیکی وجود دارند. اما هر بازی ساخته شده توسط کاربران روبلاکس یک بازی متفاوت و جداگانه است. با این حال کاربران می‌توانند هر بازی را در محیط روبلاکس دانلود کرده و با خرید روباکس بازی روبلاکس، از این بازی لذت ببرند.
شما می توانید برای خرید جم بازی روباکس روبلاکس به سایت گیفت جو مراجعه فرمایید و اقدام به تهیه جم ، الماس و شارژ روباکس روبلاکس با بهترین قیمت نمایید

همچنین شما می توانید برای خرید سایر جم های بازی ازجمله سی پی کالاف دیوتی و دیاموند موبایل لجند ، جم بازی جذاب ولورانت ، پول بازی فوق العاده بینظیر رایت اکسس به وب سایت گیفت جو مراجعه فرمایید و اقدام به خرید انواع جم های بازی در چند ثانیه فرمایید شایان ذکر هست عزیزانی که از گیفت جو محصول خرید میکنند اتلاف وقت و تاخیری برای تحویل نخواهند داشت آناده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم، تیم مجرب گیفت جو شبانه روزی در تلاش هست تا رضایت کاربران خود را کسب کند.