Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی به دیدار خود با وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیداری با وزیر امورخارجه داشتم و در این دیدار پیرامون بازگشایی تاسیس نمایندگی وزارت خارجه در استان لرستان بحث و بررسی شد تا اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: پس از موارد مطروحه در خصوص تاثیر بازگشایی نمایندگی وزارت امور خارجه در استان لرستان، وزیر امورخارجه موافقت خود را در این رابطه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس اظهار کرد: وزیر امورخارجه ضمن ابراز خرسندی و استقبال از این موضوع با احداث نمایندگی وزارت امورخارجه در استان لرستان موافقت کرد و دستورات لازم را در این خصوص صادر نمود.

مبلغی عنوان کرد: در ادامه این نشست وزیر امور خارجه اعلام کرد نمایندگی وزارت امورخارجه تنها در چند استان محدود وجود دارد و با توجه به زمینه‌های ذکر شده در استان لرستان نیز می تواند راه اندازی شود لذا در این مورد نیاز است استانداری لرستان ساختمانی را برای تاسیس نمایندگی مذکور در اختیار این وزارتخانه قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت استان لرستان وزیر امورخارجه نمایندگی وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۶۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن که در نیویورک به سر می‌برد، طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، اظهار داشت: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و رژیم اسرائیل از مسیر جنگ روانی به دنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است.

وی تاکید کرد: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود