Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، زین العابدین خرم در جلسه شورای هماهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر این که هیچ مدرسه‌ای نباید قطعی آب و برق و گاز داشته باشد، بر اهمیت بازگشایی مدارس همراه با شور و نشاط تاکید کرد.

وی با اشاره به کیفیت برنامه ریزی آموزش و پرورش برای اوقات فراغت تابستان، گفت: برنامه ریزی های ایام تابستان خوب بود ولی در طول سال تحصیلی هم باید انجام شود تا این عقب ماندگی جبران شود و لذا آمادگی برای بازگشایی مدارس باید با برنامه ریزی درست، تا آخرین رده استان انجام شود و همکاری فرمانداران و بخشداران نیز باید در این راستا، زیادتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرم با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس باید با همراهی تمام دستگاه‌ها و با شور و نشاط انجام شود، افزود: کمک دولت در تجهیز مدارس در ابتدای دولت، یک قدم جدی و مناسب است و خیران نیز در مدرسه سازی و تجهیز مدارس بسیار کمک حال دولت بوده اند.

وی با تقدیر از برنامه ریزی مناسب آموزش و پرورش برای بازگشایی مناسب مدارس، خاطرنشان کرد: امیدواریم این برنامه ریزی منجر به بالا رفتن کیفیت و کمیت ماموریت آموزش و پرورش در حوزه های مختلف و ارتقا آموزشی، پرورشی و تربیتی، شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اپیدمی کرونا به وضعیت تحصیلی در ابعاد مختلف آسیب رسانده است، گفت: باید در رفع این آسیب‌ها تلاش مضاعف داشته باشیم؛ اگرچه با آموزش از راه دور اقداماتی انجام گرفت ولی کافی نیست.

خرم با بیان این که دولت سیزدهم به امر نوسازی مدارس به صورت جدی ورود کرد، افزود: دولت برای آموزش و توانمند سازی قشر محروم که در آذربایجان‌شرقی ۱.۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته و تلاش می کنیم که این رقم را به ۲ هزار میلیارد برسانیم .

وی با اشاره به نرخ باسوادی ۸۴ درصدی استان و با بیان اینکه نرخ باسوادی در استان رضایت بخش نیست، گفت: در شهرستان‌هایی چون خدا آفرین، هشترود و چاروایماق و بستان آباد نرخ باسوادی کم است و باید هدف ما برای سرشماری در سال۱۴۰۵، رسیدن به نرخ ۹۵ درصدی باسوادی باشد.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور آذربایجان شرقی زین العابدین خرم رضوی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور آذربایجان شرقی مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور آذربایجان شرقی وزارت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آموزش و پرورش برنامه ریزی تجهیز مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساختهای حوزه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تقویت شود

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نقاط ضعف و قوت شاخص‌های مهم آموزشی و پرورشی استان شناسایی و ضمن تقویت زیر ساخت‌ها، مشکلات این بخش مرتفع شود.

محمد صادق معتمدیان امروز، ۲۵ فروردین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با بیان اینکه عدالت آموزشی در استان باید اجرایی شود، گفت: دولت سیزدهم بر توسعه متوازن متمرکز شده لذا تبعیض و بی‌عدالتی آموزشی در استان باید مرتفع و مناطق محروم نیز از امکانات آموزشی بهره‌مند شوند. 

وی با تاکید بر اینکه رفع معضل کمبود کلاس درس استان باید حل شود، ادامه داد: از ظرفیت خیرین و بنیاد برکت برای رفع مشکلات و کمبودهای آموزشی مناطق محروم استفاده شود. 

معتمدیان با بیان اینکه با مشارکت و کار تیمی ارتقای کمی و کیفی بخش آموزشی، تربیتی استان مورد توجه قرار گیرد، گفت: اولویت‌های توسعه ای هر بخش آموزش و پرورش احصا شود و ضمن آسیب شناسی، راهکارهایی برای رفع عقب ماندگی‌های این حوزه ارائه و عملیاتی شود. 

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بر ضرورت توسعه و تکمیل زیر ساخت‌های آموزشی و مهارت آموزی در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ذیربط با همت جدی و هم افزایی و ارائه برنامه‌های کاربردی نسبت به رفع مشکلات آموزش و پرورش وارد عمل شوند. 

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته معلم نیز افزود: با هدف تجلیل از مقام شامخ معلم، از ایده‌ها و برنامه‌هایی در این راستا استقبال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • تاکید آیت الله محامی بر جذب امکانات دولتی در ساخت‌ و ساز مدارس سیستان و بلوچستان
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در۱۴۰۳
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • زیرساختهای حوزه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تقویت شود
  • اسکان موقت نوروزی ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر روز در مدارس آذربایجان‌غربی
  • رشد اقتصادی مهم‌ترین هدف مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی