Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای کیانی گفت: به دلیل زمین لغزش در مسیر رودخانه الگن در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری و مسدود شدن مسیر رودخانه و تشکیل سد طبیعی بر روی آن، احتمال خطر شکستن و جاری شدن آب تجمیع شده وجود دارد.

وی افزود: از این رو دستور تخلیه روستای تلو در پایین دست رودخانه صادر شد.

بیشتر بخوانید

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار مردم سیل زده چهارمحال و بختیاری

کیانی اضافه کرد: هم اکنون جهت اسکان اضطراری در مکان امن برای حفظ جان اهالی روستا توسط جمعیت هلال احمر در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از سه روستا در شهرستان‌های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب خبر داد. - اخبار استانها -

حمید سالخورده مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: استاندار کرمان از روز گذشته در جنوب کرمان حضور دارد و به صورت میدانی و از نزدیک بر روند اقدامات نظارت دارد.

وی با اشاره به اینکه از چند روز گذشته و با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی هشدار سطح قرمز برای مناطق جنوبی کشور صادر شده است، بیان کرد: همه سازمان‌ها و دستگاه‌های استان در آماده‌باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه به علت شدت بارش‌ها و احتمال جاری شدن سیلاب دستور تخلیه روستاهای پورشعبان و حسین‌آباد در شهرستان منوجان و روستای کروچان در شهرستان جازموریان صادر شده است، گفت: از مردم درخواست داریم برای تخلیه روستاها با دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تخلیه روستای کروچان جازموریان آغاز شده است، ادامه داد: این روستا در منطقه بحران‌زا و در معرض خطر سیل است و در گذشته نیز به خاطر سیلاب‌های ناشی از بارش‌ها دچار آبگرفتگی شدید شده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از فراهم بودن محل اسکان امن و اضطراری در مدارس سطح شهر زهکلوت خبر داد و گفت: اهالی کروچان به این مکان‌ها منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • تخلیه سه روستای جنوب کرمان!
  • دستور تخلیه روستای کروچان جازموریان صادر شد
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۵ طرح هادی در روستا‌های بن