Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:18:50 GMT

معاینه روزانه ۱۴ مصدوم در پزشکی قانونی خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۷۶۲۸۹

معاینه روزانه ۱۴ مصدوم در پزشکی قانونی خراسان‌شمالی

رضا نورس، مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: تا پایان تیر ماه روزانه بیش از چهارده نفر مصدوم تصادف در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شده اند.

وی گفت: تا پایان تیر ماه یک هزار و ۸۲۰ مصدوم تصادف که ۶۰۸ نفر زن و یک هزار و ۲۱۲ نفر زن بوده اند در ادارات پزشکی قانونی استان معاینه شده‌اند و این آمار در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و ۴۷۵ نفر بود که بدین ترتیب شاهد رشد ۲۳ درصدی مصدومین معاینه شده تصادفات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌شمالی افزود: طبق این گزارش تا پایان تیر ماه، بجنورد با ۸۴۱ مصدوم تصادف معاینه شده در بالاترین رتبه شهرستانی است و پس از آن شهرستان‌های شیروان با ۳۵۴ نفر، اسفراین با ۲۴۰ نفر، آشخانه با ۱۸۴ نفر، جاجرم با ۱۰۴ نفر و فاروج با ۷۹ نفر قرار دارند و شهرستان راز کمترین مصدوم تصادف معاینه شده را با تعداد ۱۸ نفر دارد.

وی ادامه داد: بنابر سالنامه آماری پزشکی قانونی کشور، در سال ۱۴۰۰ استان خراسان‌شمالی با تعداد چهار هزار و ۳۵۳ مصدوم معاینه شده، نسبت به جمعیت در رتبه نهم قرار گرفته بود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در تابستان شاهد افزایش مصدومین تصادفات هستیم که این آمار با رعایت نکات ایمنی ساده از جمله بستن کمربند و رعایت سرعت مطمئنه قابل کنترل و کاهش خواهد بود.

انتهای پیام/س 

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی قانونی خراسان شمالی افزایش مصدومین تصادفات تصادفات خراسان شمالی خراسان شمالی پزشکی قانونی مصدوم تصادف معاینه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد

فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: دیشب، به دنبال گزارش تصادف ۳ خودروی پرشیا، سمند و ۲۰۶، تعداد ۱۱ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: ۸ نفر از مصدومان این حادثه توسط واحد‌های عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل شدند و ۳ نفر درمان سرپایی دریافت کردند.

رضازاده اضافه کرد: وضعیت مصدومان طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه پایدار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان