Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- گل محمدی هیچ تمایلی به جذب شیخ دیاباته نشان نداده است.
به گزارش آریا، طی روزهای اخیر شایعه جذب شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال از سوی پرسپولیس به اوج رسیده است. یحیی گل محمدی که بعد از بازی با ذوب آهن بالاخره متوجه ناکارآمدی تمیروف با توجه به فشارهای موجود شد، یک بار دیگر از باشگاه خواست برای جذب مهاجم جدید اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد باز هم شایعه جذب شیخ دیاباته بر سر زبان ها افتاده و جالب این که امروز حتی برخی رسانه های رسمی از حضور قطعی این مهاجم در پرسپولیس خبر دادند. 
آن هم در حالی که گل محمدی همچنان هیچ نظری روی این مهاجم ندارد. هیچ درخواستی از سوی یحیی گل محمدی برای جذب دیاباته به دست باشگاه نرسیده و به همین دلیل جذب این بازیکن همچنان صحت ندارد. حالا دلیل این همه اصرار از سوی برخی برای جذب مهاجمی چون دیاباته که مورد نظر یحیی گل محمدی قرار ندارد چیست را باید در مسائل دیگری مرور کرد.
بحث حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس دوباره داغ شده و گفته می شود این بازیکن به زودی پرسپولیسی می شود، این در حالی است که باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی در قبال این حاشیه ها بار دیگر اعلام کرده اند نیازی به این بازیکن ندارند. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون انتقال شیخ دیاباته به پرسپولیس وجود داشت و گفته می‌شد او بارها به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد شده است.
به نظر می‌رسید رضا درویش قصد دارد با جذب وی، خط حمله سرخ‌پوشان را تقویت کند و سپس یک مهاجم مدنظر گل‌محمدی را هم به ایران بیاورد. اما پس از اینکه یحیی گل‌محمدی دوباره نظر منفی خود را در مورد دیاباته اعلام کرد، پرسپولیس به‌صورت رسمی از جذب وی انصراف داد. شیخ دیاباته سابقه یک فصل درخشان در استقلال همراه با آقای گلی را دارد اما او در فصل بعدی عملکرد خوبی را از خود نشان نداد و از استقلال هم جدا شد. وی سپس در الغرافه هم‌تیمی سعید عزت اللهی بود و زیر نظر آندره استراماچونی کار کرد. دیاباته 34 ساله پس از لیگ قهرمانان آسیا از الغرافه جدا شد. به نظر می‌رسد با پاسخ منفی دوباره یحیی گل‌محمدی، انتقال این بازیکن به پرسپولیس به‌صورت کامل منتفی شود و شایعه جذب این بازیکن به پایان برسد.
دیاباته که پس از یک نیم فصل حضور در الغرافه که با مصدومیت و شکست‌های بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا نیز همراه بود، پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم قطری را دریافت نکرد، حالا هرروزه نامش در فضای مجازی و پیرامون تیم‌های ایرانی دیده می‌شود. پس از اینکه یحیی گل‌محمدی چندین بار پیشنهاد حضور او در تیمش را رد کرد، حالا این بازیکن به باشگاه تراکتور معرفی شده تا به جمع سرخپوشان تبریزی ملحق شود.
با این حال مدیرعامل باشگاه تراکتور هرگونه مذاکره با او را تکذیب می‌کند و می‌گوید تنها با نفراتی مذاکره خواهد کرد که قربان بردیف معرفی یا تایید کرده باشد. به نظر می‌رسد بحث درباره خروج نام شرزود تمیروف و جدایی این مهاجم ازبکستانی به مقصد تیمی دیگر در لیگ برتر ایران نیز به همین موضوع ارتباط داشته باشد. پرسپولیس در حال حاضر گئورگی گولسیانی و وحدت حنانوف را در خط دفاعی در اختیار دارد و یورگن لوکادیا و شرزود تمیروف نیز دیگر خارجی‌های این تیم محسوب می‌شوند. آنها برای جذب مهاجم خارجی جدید، نیازمند خروج یکی از این بازیکنان هستند که با توجه به ترافیک خط حمله، با حضور مهدی عبدی، یورگن لوکادیا و حامد پاکدل و مهاجم جدید احتمالی، قابل پیش‌بینی است که شرزود، نفر خروجی از این جمع باشد.
صفحه اینستاگرامی منتسب به شیخ دیاباته با انتشار یک استوری، از سفر این بازیکن به ایران خبر داده است. این صفحه اینستاگرامی که حدود 200 هزار فالوئر دارد، در حالی از سفر مهاجم سابق اهل مالی استقلال به ایران خبر داده است که خود این بازیکن در روزهایی که در ایران حضور داشت، اعلام کرده بود این صفحه در اینستاگرام متعلق به او نیست.
شیخ دیاباته در اولین روزهایی که به ایران آمده بود، اعلام کرد فعالیتی در فضای مجازی ندارد اما در ماه های پایانی حضورش در استقلال با انتشار ویدیویی کوتاه، صفحه شخصی خود را راه اندازی کرد. صفحه ای که حالا بیش از 170 هزار تعقیب کننده دارد و برخی بازیکنان استقلال هم آن را فالو کرده اند. البته در این صفحه تنها همان یک پست دیده می شود. صفحه اصلی شیخ دیاباته که برخی بازیگنان استقلال آن را فالو کردند، چنین استوری منتشر نکرده و آخرین پست آن به همان سال 2020 برمی گردد. شایعه شده صفحه ای که 203 هزار فالوئر دارد، از سوی ادمین اداره می شود و چندان هم بی ارتباط با شیخ دیاباته نیست اما او هرگز این ارتباط را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شایعه گل محمدی دیاباته یحیی گل محمدی شیخ دیاباته برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۷۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس بار دیگر به‌عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پاکو خمس امروز (دوشنبه) به حضور 495 روزه خود در تراکتور پایان داد و به صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

مدیران باشگاه تراکتور پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌سوم نیز برای جدایی خمس به جمع‌بندی رسیده بودند اما در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با این مربی گرفتند. با این وجود تراکتوری‌ها در در آن مقطع مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی داشتند اما مذاکرات بی‌نتیجه مانده بود.

پس از جدایی امروز خمس از این تیم، بار دیگر پروژه مذاکره با یحیی گل‌محمدی استارت خورده و این مربی گزینه اول تبریزی‌ها برای نیمکت این تیم است. تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا موانع حضور گل‌محمدی در تبریز را برطرف کنند و رضایت او را جلب کنند.

این موضوع نیز مطرح شده که تا زمان انتخاب سرمربی جدید احتمالاً محمد نصرتی مربی مستعفی تراکتور تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • تکذیب شایعه ترسناک برای هواداران تراکتور
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی