Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرزی گفت: برگزاری نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان های استان توسط بسیج در دستور کار قرار گرفته که در سطح شهر اراک به شکل محلیه ای برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار کرد: دفاع مقدس متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است و نقش مردم در پیروزی ها و حماسه آفرینی ها بسیار برجسته است که امروز برای گرامیداشت و برگزاری برنامه های باشکوه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید همه پای کار بیایند و از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه روح الله استان مرکزی همچون سال های گذشته برنامه های مهم و شاخصی در راستای گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس دارد که نواحی شهرستانی، معاونت ها و اقشار بسیج در اجرای آنها مشارکت دارند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: رویکرد کلیه برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس جهاد تبیین است که در قالب برنامه های گفتمانی، محتوایی ، خدمت رسانی و فرهنگی مد نظر قرار دارد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان های استان توسط بسیج در دستور کار قرار گرفته که رد سطح شهر اراک به شکل محلیه ای برگزار خواهد شد و در 6 نقطه اراک در هفته دفاع مقدس به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: تجلیل از سربازان وظیفه و برگزاری همایش تخصصی پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه های استانی سپاه در هفته دفاع مقدس است و سپاه و بسیج است و در کلیه برنامه های استان نیز مشارکت فعال داریم.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز