Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:32:58 GMT

نیازمند فرهنگ سازی و بازسازی در توسعه کسب و کارها هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۰۷۷۲

نیازمند فرهنگ سازی و بازسازی در توسعه کسب و کارها هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسدی در نخستین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار در رشت اظهار کرد: نباید در راه اندازی شرکت‌های تخصصی خدمات فرانچایز بی گدار به آب زد.

وی افزود: باید ابتدا برای راه اندازی کسب و کار فکر شده و دانست که هدف از راه اندازی آن کسب و کار چیست.

اسدی تاکید کرد: یک صنعت دانش بنیان با استفاده از فناوری روز و بهبود فرآیندها از طریق مدیریت منابع انسانی، بهره‌وری، کیفیت، فروش و رضایت‌مندی مشتری را افزایش و هزینه‌های تمام شده تولید را با نوآوری کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر کسب و کار وزارت صمت با تاکید بر اینکه فرانچایز نیازمند فرهنگ سازی و بازسازی است، اضافه کرد: در صورت رعایت قوانین در فرانچایز و انجام فرهنگ سازی و بازسازی، توسعه نیز ایجاد می‌شود.

گفتنی است، فرانچایز مدلی برای توسعه کسب و کار است که بر اساس آن هنگامی که یک فرد یا مجموعه اقتصادی در صدد افزایش سهم خود در بازار فروش برآید یا دامنه جغرافیایی خود را با هزینه کم افزایش دهد، می‌تواند برای محصول و نام برند خود فرانچایز ایجاد کند.

کد خبر 5566090

منبع: مهر

کلیدواژه: فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان همایش ملی استان گیلان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان آمار کرونا اربعین 1401 اردبیل روز خبرنگار آزادگان جنگ تحمیلی شیوع کرونا هفته دولت لیگ برتر فوتبال ایران ایلام کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸۴ درصدی عبور کالا از مرز آستارا

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری از عبور یک میلیون تن کالا از پایانه مرزی آستار خبر داد و گفت: آستارا مهم‌ترین مرز ایران با کشور جمهوری آذربایجان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد هدایتی با یادآوری این‌که آستارا مهم‌ترین مرز ایران با کشور آذربایجان است، اظهار کرد: سال گذشته از این مرز یک میلیون و 42 هزار تن کالا عبور کرد که در مقایسه با سال 1401 بالغ بر 184 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که آبان تا بهمن  بازه زمانی پر‌تردد کامیون‌ها در مرز آستاراست، افزود: پس از بروز یک سری مشکل در پاییز سال گذشته برای تردد کامیون‌ها در این مرز، با تمهیداتی که وزارت راه و شهرسازی و گمرک با کمک طرف آذربایجانی انجام داده، اتفاقات خوبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تقویت پایه‌های پل اول عبوری کامیون‌ها در آستارا و احداث پل دوم، گذر کامیون‌ها روی رودخانه آستاراچای، توسعه زیرساخت ریلی با سرمایه‌گذاری آذربایجان، توسعه بندر آستارا، راه‌اندازی جاده کمربندی آستارا و ساخت پایانه جدید مرزی در این مرز از برنامه‌های زیرساختی وزات راه و شهرسازی در مرز آستارا بوده است.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌و‌نقل بین‌المللی سازمان راهداری اضافه کرد: راه‌اندازی سامانه نوبت دهی برای مدیریت ترافیک قبل از مرز از دیگر برنامه‌ها برای توسعه نرم‌افزاری در این مرز بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبه بازسازی بقیع از سوی کشورهای مسلمان
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • رشد ۱۸۴ درصدی عبور کالا از مرز آستارا
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • بازسازی شناور جستجو و نجات دریایی در بندرشهیدرجایی
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • اعلام آمادگی چین برای بازسازی افغانستان